4 achtervelgen

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Blitz

4 achtervelgen

Bericht door Blitz »

ik ben op zoek naar 4 mooie 17" velgen voor onder mijn astra. heb een setje OPC velgen op het oog, maar wil eerst ff kijken of er iemand is die van zijn speedstervelgen vanaf wilt.
mag zonder HT code zijn! en er mag schade aan zijn..
rayz25

Bericht door rayz25 »

Mijn set staat te koop orginele turbo velgjes :wink:
Blitz

Bericht door Blitz »

ik heb eigelijk een budget van +-500€ voor 4 velgen, ze mogen daarom beschadigd zijn, opknappen doe ik zelf wel ;)
dus als je me nog aan 2 beschadigde turbo achtervelgen kan helpen voor een kleine prijs, dan kunnen we mss wel wat overeen komen ;)
rayz25

Bericht door rayz25 »

Ik wil voor de hele set 500 euro hebben zijn niet beschadigd en ook geen stoeprandjes krasjes.

Set gaat alleen compleet weg dus zou je de voorvelgen zelf moeten verkopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

heb ik ook al aan zitte denken, maar wie moet er 2 voorwielen hebben? iedereen wilt enkel de achterwielen :lol:
dus bij deze een oproep: wie wil er 2 turbo voorwielen met banden? :wink:
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door aKra »

(Even tussendoor, wat is nou de echte 'extra' van bredere voorvelgen? Gezien ik begreep dat je de beste remweg hebt met die smallere bandjes!)
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Goedekopere voorbanden, gezien 175/55/17 zeer mondjesmaat uitgebracht is, en de prijs ernaar is.
Ook veranderd het onderstuur signaal wat de smalle voorbanden normaal aan je aangeven, wat verder naar achteren bij bredere banden. (ie, je hebt minder onderstuur)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie