Ben benieuwd wat je speedster gaat doen bij de volgende driftbox sprint in zeeland
Smiley's supercharger inbouw DIY
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
Smiley's superscharger inbouw diy
Top gedaan mannen!
Smiley bedankt voor de mooie foto's en het verslag. Veel plezier ermee!
Ben benieuwd naar het huidige SC project van Exmantaa.
Groet, Joop
Smiley bedankt voor de mooie foto's en het verslag. Veel plezier ermee!
Ben benieuwd naar het huidige SC project van Exmantaa.
Groet, Joop
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7397
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Moet nog effe rondvragen hoe de regal zich houd op een SC, want de pipers zijn uit de handel genomen omdat ze scheurden onder druk, en het is nu geen NA'tje meer.tibby schreef:Zorg dan maar dat je je vakantiegeld hebt Stefan want ik heb nog iets leuks voor je klaar liggen...
![]()
Grtz
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
-
Exmantaa
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2177
- Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
- Locatie: Alkmaar
Re: Smiley's superscharger inbouw diy
S. Gonzales schreef:Top gedaan mannen!
Smiley bedankt voor de mooie foto's en het verslag. Veel plezier ermee!
Ben benieuwd naar het huidige SC project van Exmantaa.
Groet, Joop
Lopen meerdere projecten door elkaar...
Het "Smiley project" is nu in ieder geval klaar en we hebben hier ook een aantal verbeteringen op gezet die ikzelf nog niet eens heb. Bijvoorbeeld die brandstofleidingen want er in Engeland is dit de oorzaak geweest van in ieder geval 1 afgefikte VX.
Dat ga ik op mijn eigen SC dus ook nog veranderen.
Volgende in de pijplijn is nu Rob's (Speedster4fun) blok draaiend maken en dan zien hoever we kunnen komen met de versterkte drijfstangen, een iets verlaagde compressie en kleinere SC poelie. Streven is rond de 280PK en zal op z'n tijd wel een eigen topic krijgen.
Eigen project;
Gele VX op kenteken zetten en daarna maar gelijk LHD ombouw want rechts instappen is niks.
Dan Amerikaans 2.0 supercharged LSJ blok inbouwen, inclusief amerikaanse ecu. Start met een std stage II om te zien hoe de tuning programmatuur hiervan werkt. Daarna m'n Harrop charger hierop incl. geflowde kop en kijken wat er bij de volgende dyno sessie in zit.
Verveel me voorlopig nog niet en er komen misschien ook nog wel wat SC ombouw sessies tussendoor.
ExMantaa zei:
Eindelijk een update hierover
Krijgen we hier ook een topic van? Ik zeg, foto's...
Gr,
The Duke
Ahaaa..Eigen project;
Gele VX op kenteken zetten en daarna maar gelijk LHD ombouw want rechts instappen is niks.
Dan Amerikaans 2.0 supercharged LSJ blok inbouwen, inclusief amerikaanse ecu. Start met een std stage II om te zien hoe de tuning programmatuur hiervan werkt. Daarna m'n Harrop charger hierop incl. geflowde kop en kijken wat er bij de volgende dyno sessie in zit.
Eindelijk een update hierover
Krijgen we hier ook een topic van? Ik zeg, foto's...
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7397
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Er rijden in engeland en duitsland inmiddels honderden geconverteerde speedsters rond (door tuners of diy), en het is inmiddels aardig duidelijk wat er moet gebeuren.
Dat maakt het minder spannend dan een paar jaar geleden.
Maar wel iets wat je niet op een zaterdagmiddag doet nee
Dat maakt het minder spannend dan een paar jaar geleden.
Maar wel iets wat je niet op een zaterdagmiddag doet nee
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
