Vandaag bij een inspectie kom ik ineens een los hangende stekker tegen in mijn Speedster Turbo? Komt uit de kabelboom die ook de vlotter van de remvloeistof voorziet van signaal.
Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?
P.S., ik zie dat jouw vacuümkabel rode accenten heeft, is dit de nieuwe of nog de oude? (of eerder gezegd heb ik die recall gehad of niet )
aKra schreef:
Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?
Je zal mogelijk je sluiting op de auto moeten verplaatsen, dat is een lastig klusje, niet het werk zelf, maar de keren dat je het moet proberen of het dan wel gaat.
Als de klep in het slot ligt, even optillen en er met een zaklampje naar kijken en constateren dat je met je slot iets naar voor/achter/links/rechts moet. Dan kunnen de 3 bouten die je klep vasthouden ook verkeerd zitten.
Let op of rondom je voorklep netjes afsluit met even grote naden.
aKra schreef:
Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?
Je zal mogelijk je sluiting op de auto moeten verplaatsen, dat is een lastig klusje, niet het werk zelf, maar de keren dat je het moet proberen of het dan wel gaat.
Als de klep in het slot ligt, even optillen en er met een zaklampje naar kijken en constateren dat je met je slot iets naar voor/achter/links/rechts moet. Dan kunnen de 3 bouten die je klep vasthouden ook verkeerd zitten.
Let op of rondom je voorklep netjes afsluit met even grote naden.
Suc6 !
De sluiting op de auto moeten verplaatsen? Je bedoelt stellen neem ik aan?
Als je met de voorklep gaat stoeien altijd je slotbout er eerst uit halen.
Mocht het kreng om wat voor reden dan ook niet meer open gaan, moet je misschien door de wielkuip, en dan kan hij wel eens van pas komen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
hahaha, na wat pogingen ga je het kreng noemen, ik heb het ook nog wat andere namen gegeven.... maar het slotboutje is inderdaad dan wel makkelijk om bij de hand te hebben.