Hendrik-Jan schreef:Eerlijk gezegd verbaaste het mij ook. Ik heb niet het uiterste uit de auto ghaald omdat er wat modder op de wel lag dus misschien dat ik het dan wel merk.
Donderdag komen er weer veel km bij dus zal ik er goed op letten.
Ja dat van die modder ken ik, heel mijn luchtinlaten (oren) zaten onder pffff...................nu snap ik waarom je een poetser wordt als Turbo rijder
Smoelt goed hendrik-Jan!
Donderdag zal ik hem even goed gaan bewonderen en ook die Milltek maar eens goed beluisteren , heb nog steeds niet goed zo'n ding onder een 2.2 gehoord
Jij rijdt toch in het truttengroepje, dus dan kan ik mooi naast de baan staan om die brul te horen
Maik schreef:Smoelt goed hendrik-Jan!
Donderdag zal ik hem even goed gaan bewonderen en ook die Milltek maar eens goed beluisteren , heb nog steeds niet goed zo'n ding onder een 2.2 gehoord
Jij rijdt toch in het truttengroepje, dus dan kan ik mooi naast de baan staan om die brul te horen
M.
Maik, eerst hoor je het geluid achter je, dan naast je an dan voor je. (puh, tuttig groepje)
Als er gelegenheid is moet je donderdag maar een rondje meerijden op Zandvoort, kan je het goed horen.
Wel voor het diner svp, ik wil mijn auto schoon houden
Marcel schreef:Kijk uit hé......anders worden jullie de Poetsers
Markv is je al voor gegaan
En mij is dat gisteren ook al 'overkomen' ...
Had de Speedster de hele dag in de buurt van zo'n leuke boom geparkeerd, die honderden van die hars-achtige druppeltjes loslaat.
Alles onder, ook de softtop.
Je kan dan 2 dingen doen: thuis direct binnenzetten OF eerst een grondige wasbeurt (niet echt mijn hobby).
Gelukkig voor het laatste gekozen, en ...
het levert een oogverblindend resultaat op.
Wist niet dat zwart zo mooi kan zijn !!
Gisteren op het circuit van Zandvoort uitvoerig de wegligging kunnen proberen.
Ik kon de Elises goed bijhouden, zelfs de licht opgevoerde Elises kon ik bijhouden. Zelfs ingehaald terwijl dat niet mocht (foei!).
Op het rechte stuk ging ik tegen de 180km/h. Lekker hoor.
Hendrik-Jan schreef:Gisteren op het circuit van Zandvoort uitvoerig de wegligging kunnen proberen.
Ik kon de Elises goed bijhouden, zelfs de licht opgevoerde Elises kon ik bijhouden. Zelfs ingehaald terwijl dat niet mocht (foei!).
Op het rechte stuk ging ik tegen de 180km/h. Lekker hoor.
Altijd weer van die mensen die dingen moeten doen die niet mogen