Gisteren stond La Targa Passaggio Amsterdam op de agenda. Deze toertocht door A'dam en omgeving was georganiseerd door leden van het Porsche Forum.
Net voor het vertrek, tijdens het verzamelen op een parkeerplaats, was er een belegering van de Amsterdamse politie. Een team van 40 man sterk heeft het parkeerterrein afgesloten en iedereen en elke Porsche (circa 65) werd gecontroleerd!
De buurman van de parkeerplaats irriteerde zich mateloos aan de actie van de dienders gezien het feit dat er elke dag wordt gedeald en veel criminaliteit op en rond de parkeerplaats is waar niets tegen wordt gedaan!
Op de vraag op ze vandaag ook bij de Gamma of Karwei de hele parkeerplaats afsluiten kwam uiteraard geen antwoord! Het is een kwestie van prioriteiten stellen!
Een dappere diender wist wel te melden dat er mogelijk hard gereden zou kunnen worden.....
Achteraf schijnt het nog best gezellig te zijn geworden!
Doe er je voordeel mee als je een ritje wilt plannen! De KLPD houdt iedereen in de gaten. Mensen met een mooie auto zijn klaarblijkelijk verdacht...
Politiecontrole toertocht!
- Speedster1010
- Nieuw lid
Politiecontrole toertocht!
Ik wil ook een Speedster 2.2!!!
------------------------------------
Dagelijks in een GTC 150pk diesel.
Technical Grey met Saddle Brown leer, mooie combi al zeg ik het zelf!
-
- Lid
Maakt het nog uit of een meeting op eigen terrein wordt gehouden ? Ik ga daar wel van uit. Ik weet niet in hoeverre Porsche rijders rijtuig belasting ontduiken; ik kan me niet voorstellen dat er veel porsches rondrijden die APK zijn afgekeurd.. Wat controlleerde de politie eigenlijk ?
groetjes,
Jeroen
groetjes,
Jeroen
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Speedster1010
- Nieuw lid
Ze controleerden op papieren en rijbewijs. Ze waren opzoek naar gestolen auto's en dat soort onzin.dubversion schreef:Maakt het nog uit of een meeting op eigen terrein wordt gehouden ? Ik ga daar wel van uit. Ik weet niet in hoeverre Porsche rijders rijtuig belasting ontduiken; ik kan me niet voorstellen dat er veel porsches rondrijden die APK zijn afgekeurd.. Wat controlleerde de politie eigenlijk ?
groetjes,
Jeroen
Een van de dienders zei letterlijk. We doen dit omdat Porsches hard kunnen rijden! Heel slim...
Ik wil ook een Speedster 2.2!!!