Sorry smiley ik ben niet zo snel met foto"s
Vandaag mooie dag en het project weer een nieuwe start gegeven, Vandaag de bekleding kit erin geplakt, stoeltjes waren er zo uit. Het achterpaneel op maat gemaakt die om de subkast komt. Vandaag een nieuwe set compo"s aangeschaft van dezelfde serie als de subs van pioneer oftewel studio kwaliteit.
Pioneer TS-E130Ci
13cm basalt compo 180W 169.00EUR
e-Motion luidsprekerserie: geluid van studiokwaliteit
Geniet van het volledige geluidsspectrum met de TS-E luidsprekers
van Pioneer. Deze geheel nieuwe, krachtige, hightech modellen zijn
uitgerust met extreem stugge IMPP composietconussen die versterkt
zijn met een Dual Layer IMX™ Aramid & Basalt Fibre Cone with Butyl Rubber Edge.
Ook komt er nog een kistje bij de voeten. Van dezelfde serie voor de wat hardere kickbassen om het midden goed te voeden.
Van de composet past de tweeter in de huidige behuizing van de oude tweeter super !!! En de 13 cm kickbasjes komen in het dashboard. In
beide uit einden in de oude luchtroosters met een mdf ring die ik in het dashboard verlijm.
Morgen is het goed weer en kan ik waarschijnlijk een mooie reeks foto"s maken. Het is de bedoeling om de gehele audio installatie van pioneer te maken.
De 10inch ts subs van pioneer die slechts 18 liters behuizing willen precies voldoende voor 2 subs achter de stoelen in een gesloten behuizing let erop dat wol gebruikt moet worden anders komt men niet aan de hoeveelheid liters ik kwam uit op 18,7 liter per sub. maal 1.2 met wol is het.
250Watt rms zijn de subs dus 500 watts rms totaal met 2 stuks eventueel is er ook een 8 inch sub.
25cm Shallow-Type Sub (1000W) A powerful 25cm sub that is just 7.5cm deep. Now you can boost your car audio with 1000 Watts of pure, solid bass...