MEETING EIFEL 14/5 effe lezen!
MEETING EIFEL 14/5 effe lezen!

Laatst gewijzigd door metallic op 18 mei 2011 15:35, 3 keer totaal gewijzigd.
- 911Speedster
- Actief lid
14 & 15 mei worden in Bitburg, op een oude leger startbaan ook 1/4mijl dragraces gehouden.
Ik wilde hier zelf ook gaan kijken.
http://www.1on1-motorsports.de/
Leuk initiatief, in zeker een mooie omgeving!!
Kom al enkele jaren regelmatig in Bitburg, en heb al het nodige van de omgeving gezien, zeker aan te raden!!
Grt,
Corne
Ik wilde hier zelf ook gaan kijken.
http://www.1on1-motorsports.de/
Leuk initiatief, in zeker een mooie omgeving!!
Kom al enkele jaren regelmatig in Bitburg, en heb al het nodige van de omgeving gezien, zeker aan te raden!!
Grt,
Corne
meeting eifel
in één woord GEWELDIG die meeting in de eifel!
men schitterde door AFWEZIGHEID!
onvoorstelbaar dat met zoveel speedsterijders (nou ja rijders..)er niet één komt opdagen.
blijkbaar hebben we te maken met de bekende
kheb wel een speedster maar geen benzinegeldtypes-
kmoet het eerst aan mijn vrouw of moeder vragentypes-
ik mag niet zo ver weg types-
ik zit thuis onder de plak types-
ben bang dat mijn speedster uitelkaar valt types.
kan geen dag zonder mijn pc types-
enfin een meeting verder dan soesterberg zit er dus voor de meeste niet in. weten we dan ook weer.
overigens is mijn eigen cluppie wel gekomen en ontdanks de slechte weersvoorspellingen van zondag( naar de ring) is er toch geen regen gevallen.
maar het was voor mij eens.. maar niet meer.
gr nico
men schitterde door AFWEZIGHEID!
onvoorstelbaar dat met zoveel speedsterijders (nou ja rijders..)er niet één komt opdagen.
blijkbaar hebben we te maken met de bekende
kheb wel een speedster maar geen benzinegeldtypes-
kmoet het eerst aan mijn vrouw of moeder vragentypes-
ik mag niet zo ver weg types-
ik zit thuis onder de plak types-
ben bang dat mijn speedster uitelkaar valt types.
kan geen dag zonder mijn pc types-
enfin een meeting verder dan soesterberg zit er dus voor de meeste niet in. weten we dan ook weer.
overigens is mijn eigen cluppie wel gekomen en ontdanks de slechte weersvoorspellingen van zondag( naar de ring) is er toch geen regen gevallen.
maar het was voor mij eens.. maar niet meer.
gr nico
hmm..vreemde reactiejaydee schreef:Niet zo gepikeerd Nico... Als je nou 15 aanmeldingen had gehad in dit topic, was het wat anders

als je eens leert lezenjaydee schreef:Vreemd? Jouw jammerklacht dat je alleen zat vind ik vreemder...
Je maakt een topic, je krijgt wat reacties van mensen die zeggen het leuk vinden, maar zich juist afmelden. En ondanks dat er slechts één persoon (twinair) zegt dat-ie komt ben je verbaasd dat er niemand was?

maar ja commentaar is zo gegeven vooral door mensen die zulke initiatieven zelf nooit zullen ondernemen. verder verspil ik hier geen tijd meer aan. zonde van jou en mijn tijd.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Als die mensen aangeven dat ze de voorgestelde datum niet kunnen maar wel interesse hebben in het initiatief zou je wat met die informatie kunnen doen.
Aan de club hoeft het zeker niet te liggen, want als er ongeveer 8 auto's helemaal naar Oostenrijk afreizen voor een meeting, dan is er zeker potentieel voor een meeting in de Eifel!
SteV6
(In dit geval zou ik wel aan willen toevoegen zoals de Fransen zeggen: C'est le ton qui fait la musique)
Aan de club hoeft het zeker niet te liggen, want als er ongeveer 8 auto's helemaal naar Oostenrijk afreizen voor een meeting, dan is er zeker potentieel voor een meeting in de Eifel!
SteV6
(In dit geval zou ik wel aan willen toevoegen zoals de Fransen zeggen: C'est le ton qui fait la musique)
S4 Avant