Toen ik in dordrecht door een opel astra opeens werd gevolgd ik diverse kleine straatjes door rijden maar de astra bleef mij maar volgen toen heb ik de auto stil gezet en een foto gemaakt toen reedt ik weer verder. Naar de volgende straat vondt ik het wel welletjes en ben gestopt. Toen stapte er 2 politie agenten uit de auto en vroegen mij naar mijn rijbewijs die ik niet bij me had. Al snel volgde er een 2 de politie auto en een 3de politie wagen die rondcirculde hebben ze mischien AlQAIDA GEVONDEN ? nee het was een doodgewone Nederlande burger die niet te hard reedt maar gewoon opviel. Na controle bleek dat mijn apk niet in orde was en mijn achterbandje glad was. En omdat ik niet in nederland ingeschreven stond.
Ben ik direct aangehouden met 4 man tegen de politie auto hard handing in de boeien geslagen omdat ik mijn sleutels van mijn speedster niet wou afgeven

Bekeuring
Geen legitimatie 100,- Euro
Geen Apk 100,- Euro
Gladde achterband 70,- Euro
Administratie kosten 18,- Euro
Wegsleepkosten en stalling 270,- Euro
Meer dan 1100 Gulden boeten TERING wat een hoge Bekeuring niet normaal meer.
All met al ben ik meer dan 500 Euro lichter een paar kneusingen en bloedingen en 3 uur in een politie cell moeten door brengen. En mijn toerritje verpest en de hele avondt. Maandag ga ik voor een paar daagjes op vakantie deze is nu verpest heb er geen trek in.

Undercover politie auto die mij volgde