Piper nokkenassen
Piper nokkenassen
Halverwege vorige maand hebben we andere nokkenassen in mijn motor geplaatst, een setje regrinds van Piper. Gelijk met de nokkenassen zijn er ook een set LSJ injectoren geplaatst. Hieronder is nog wat info te vinden over de installatie.
Meten en plaatsen van de LSJ injectoren:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Meten en plaatsen van de Piper nokenassen:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Afregelen van de ECU:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Mark
Meten en plaatsen van de LSJ injectoren:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Meten en plaatsen van de Piper nokenassen:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Afregelen van de ECU:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Mooi en duidelijk verhaal weer Mark. Jij blijft ook maar doorknutselen he
Ga je binnenkort nog een tullet spruitstuk aanschaffen denk je?
De vermogenskrommes zijn zeker aan de wielen gegeven?
Ik ben benieuwd of je het zagende stationairgebeuren goed gaat krijgen. Heb je al geëxperimenteerd met het toerental? Zou 900rpm bv voldoende kunnen zijn?
Ga je binnenkort nog een tullet spruitstuk aanschaffen denk je?
De vermogenskrommes zijn zeker aan de wielen gegeven?
Ik ben benieuwd of je het zagende stationairgebeuren goed gaat krijgen. Heb je al geëxperimenteerd met het toerental? Zou 900rpm bv voldoende kunnen zijn?
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1924
- Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
- Locatie: Noord Holland
Piper nokkenassen
Een indrukwekkend verslag Mark! Mijn complimenten
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Maar natuurlijk Kost alleen even tijd.Maik schreef:Mooi en duidelijk verhaal weer Mark. Jij blijft ook maar doorknutselen he
Liever een langere, ik vind de tullet eigenlijk veels te kort. Maarja, wie maakt er een langere? :/Maik schreef: Ga je binnenkort nog een tullet spruitstuk aanschaffen denk je?
Nee, OBDTuner geeft vermogen teruggerekend aan de krukas.Maik schreef: De vermogenskrommes zijn zeker aan de wielen gegeven?
900 was bij mij niet voldoende. Hoger heb ik overigens niet geprobeerd. Ik vond dat ie bij 800 rustiger loopt als ie warm is. We gaan zien of en wat er te fixen isMaik schreef: Ik ben benieuwd of je het zagende stationairgebeuren goed gaat krijgen. Heb je al geëxperimenteerd met het toerental? Zou 900rpm bv voldoende kunnen zijn?
Misschien dat je hier wat aan hebt?Smiley schreef: Wat is het GM nummer van de lsj injectoren?
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
@the-duke en @S.Gonzales: Dank voor de complimenten!
Mark
C30-94@0.55bar