Wel zo netjes om me als nieuw forummember even voor te stellen.
Mag als sinds mn geboorte (4 decenia terug) luisteren naar de naam Arno met als bijnaam (gekregen van friends) Sleutelfreak...........Tja hoe kom je aan zo'n bijnaam.......ehh als je al sinds tiener olie in je bloed hebt, niet te temmen sleuteldrift en sinds jaren een grote werkplaats (met o.a. 4 tons 4 koloms erin) is die bijnaam niet echt vreemd zegmaar.

Maargoed t gaat om de Speedster, na enige tijd dit forum te volgen en raadplegen voor tips/foto's/aanpassingen e.d. toch besloten er een aan te gaan schaffen tzt.
Tzt is overigens een ruim begrip, dit kan bij mij tussen morgen en ergens volgend jaar zijn aangezien ik mijzelf eerst beloofd heb wat voertuigen (10 kentekens varierend van 2 tot 6 wieler op mn naam is NET iets teveel) weg te doen voordat er iets anders bijkomt.
Heb al enige ideen over innerlijke en uiterlijke aanpassingen aan de toekomstige speedster, waarbij de 2.2. van Richard aardig in de buurt komt hoe ik mn Speedster dan zou willen.
Maarja als je knutselfreak bent is iets NOOIT af...........toch?

Betekent overigens wel dat ik van mn geloof (slogan) af moet stappen......"Echte auto's hebben stalen bumpers"...........dat gaat niet op voor een Speedster!
Ga zeker (zelfs speedsterloos) eens een meeting bezoeken voor ideen en technische prietpraat.
Groetsels enzo
Arno