Vaste mini bijeenkomsten
Martin,
Ook voor mij een thuiswedstrijd. Super locatie Hermitage. Goed happen en drinken daar. Je kan mij dus aan het lijstje toevoegen. Wil eerdaags even bij de langskomen. Heb inmiddels nieuwe pijp onder het rode monster en de zaak door Vmax stukje laten opkrikken. Zoals Jans altijd zegt;" Je herkent hem niet weer."
Laat maar horen wanneer het jou schikt . gr.
Ook voor mij een thuiswedstrijd. Super locatie Hermitage. Goed happen en drinken daar. Je kan mij dus aan het lijstje toevoegen. Wil eerdaags even bij de langskomen. Heb inmiddels nieuwe pijp onder het rode monster en de zaak door Vmax stukje laten opkrikken. Zoals Jans altijd zegt;" Je herkent hem niet weer."

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Waar is Marcel? Moet hij voor de bijeenkomst al de accessoires weer demonteren en de auto origineel maken. Dat smoesje van 'werken' trap ik niet meer in.stef666 schreef:1 van Dijk
2 Murdock
3 Paul
4 Maik
5 Martin
6 Jans
7 Fabian
8 Iceman
9 Hendrik-Jan (onder voorbehoud)
10 Stefan (stef666) Onder voorbehoud

Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hendrik-Jan schreef:Waar is Marcel? Moet hij voor de bijeenkomst al de accessoires weer demonteren en de auto origineel maken. Dat smoesje van 'werken' trap ik niet meer in.stef666 schreef:1 van Dijk
2 Murdock
3 Paul
4 Maik
5 Martin
6 Jans
7 Fabian
8 Iceman
9 Hendrik-Jan (onder voorbehoud)
10 Stefan (stef666) Onder voorbehoud

Je mag hem wekelijks komen controleren ......... heb toch geen geld ben aan het sparen voor die hummer

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
mini bijeenkomst
Als het weer meewilt kom ik ook. Waar is het meetingpoint juist en om hoe laat?
A thing of beauty is a joy forever!