Dus te koop; alle GM hardware delen voor DIY 2,2 supercharger ombouw:
- GM Eaton M62 SC, uiteraard compleet met bypass actuator, stage 2 poelie etc. Gereinigd, nagezien en de lagers voorzien van speciaal Eaton vet plus verse SC olie.
- GM inlaat manifold en montage bracket. Gereinigd en de Laminova cooler-cores nagezien. Evt. uitgevoerd met een zgn. dual pass chargecooling.
- GM 68mm throttlebody
Deze GM hardwaredelen mogen hier weg voor €1100,- (Is minder dan de grote UK groupbuy! En kan nu gerust 3mnd omruilgarantie op deze SC geven, plus mijn tel nummer voor inbouwhulp.

Rest van de benodigde ombouwdelen is allemaal verkrijgbaar via Courtenay's webshop, incl. de noodzakelijke ECU remap.
Wil dit ook compleet turn-key inbouwen, maar dan wel graag ruim van tevoren even overleg via PB om de spullen te reserveren en tijd in te plannen. (Winterproject? Zie o.a. de SC ombouwthread van Smiley.)
Of tussenvorm; alle benodigde delen in een soort kitvorm aanleveren en alleen zelf erin schroeven zonder uitzoek en maakwerk. 'Logistiek' een stuk eenvoudiger en ik hoef dan zelf ook geen clams los te bikken.

Voor de purist heb ik ook nog een gloednieuwe ongebruikte SC & TB liggen. Prijs hiervan via PB, maar check Courtenay's webshop eerst even voor de nieuwprijs daar...