http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... d_836.htmlMaik schreef:Die aangepaste aansluiting op het manifold vond ik eigenlijk niet op Courtenays site...
Hij zit al op het manifold geschroefd op de foto hierboven.
In mijn topic zie je hem los.
http://www.courtenaysport.co.uk/buy-onl ... d_836.htmlMaik schreef:Die aangepaste aansluiting op het manifold vond ik eigenlijk niet op Courtenays site...
MV?Exmantaa schreef:De meeste doen zoiets ook als winterproject, want dan staat de Speedy meestal toch een tijdje werkloos.![]()
(Slechts enkele malloten gaan "hartje zomer" een project starten Hier staat er 1; het is knalgeel en bivakkeerd sinds vanavond in m'n garage.)
MV?? Nee, meer VX.S. Gonzales schreef:MV?Exmantaa schreef:De meeste doen zoiets ook als winterproject, want dan staat de Speedy meestal toch een tijdje werkloos.![]()
(Slechts enkele malloten gaan "hartje zomer" een project starten Hier staat er 1; het is knalgeel en bivakkeerd sinds vanavond in m'n garage.)
Jij bent niet teruggegaan toch Stefan?ECU Remap Z22SE S/C
Product Information
Base ECU Remap for Z22SE supercharger conversion for VX220/Speedster.
Please send us your own fully working ecu (by registered post/courier). We will install a rev limited 'running in' base map into the ecu and return it to you to get your conversion up and running.
The vehicle should then be brought to us for final recalibration, optimisation and dyno set up (at extra cost)
Betekent "resonantie", dat ze bij de 6850 toeren in hun eigenfrequentie komen en als je daar wat langer inzit, ze heel snel zullen breken ?Begrenzer staat op 6800rpm en ik vind dat even prima. Meer zou leuk zijn, maar de Ecotecs schijnen een klepveer resonantie hebben bij 6850rpm.