Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345 Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur
Bericht
door Smiley » 30 aug 2011 14:31
Nog een optie om die zware metalen (geroeste) tussenstukken tussen de clam en hulpchassis te vervangen door alu delen?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177 Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar
Bericht
door Exmantaa » 30 aug 2011 14:38
Yep...
Dood gewicht wat er bovendien niet meer uitziet. Die doorgeroeste bouten moeten er ook nog uit. Alleen even checken of aluminium in combinatie met verzinkt staal geen rare dingen gaat doen qua corrosie.
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345 Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur
Bericht
door Smiley » 30 aug 2011 14:39
Volgens mij heeft Maik er al iets van een jaar of 4 van die alu plaatjes opzitten.
Ik iets van 2.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663 Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland
Bericht
door Dominique » 30 aug 2011 15:34
Bij mij heeft er nooit iets tussen gezeten, das nog lichter dan plaatjes aluminium.... kan mij ook niet voorstellen dat het wat doet behalve de clam aan de achterzijde 2mm liften.
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345 Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur
Bericht
door Smiley » 30 aug 2011 15:42
De moeren waarmee de clam vastzit, steken een paar mm uit het chassis.
Die moeten ze beschermen denk ik.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481 Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland
Bericht
door Herman » 30 aug 2011 16:34
Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg , Europa SE 329+pk/995kg
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778 Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH
Bericht
door aKra » 30 aug 2011 17:30
Ziet er goed uit! Ben benieuwd
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471 Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe
Bericht
door Piet » 30 aug 2011 17:46
Ik wou dat ik dat kon.
rayz25
Bericht
door rayz25 » 30 aug 2011 19:42
Piet schreef: Ik wou dat ik dat kon.
Dat kan jij ook hoor Als je een moer op een boutje kan draaien kan je dit ook.
Edjes
Mega lid
Berichten: 605 Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem
Bericht
door Edjes » 30 aug 2011 19:48
Wow, respect.
En eens met Piet, ik wou dat ik dit kon.
(kan geen moertje op een boutje draaien)
Speedster T #5002
rayz25
Bericht
door rayz25 » 30 aug 2011 19:54
AHAHahahahh
Dan kan je ook geen speedster rijden
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473 Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente
Bericht
door SteV6 » 30 aug 2011 21:23
Oei. Ben ik de enige die eerst LS2 las? En dus helemaal klaar zat om te kwijlen over een V8 Speedsterproject
Neemt niet weg dat het een fantastisch project is!
S4 Avant
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177 Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar
Bericht
door Exmantaa » 30 aug 2011 21:44
Haha. Nee, geen LS2.
Dat zou pas een project zijn, echter ben ik bang dat ik daarmee een eventuele APK keuring echt kan vergeten...
Dit is nog het 'relatief straightforward" uit- en inbouw werk. (Boutjes en moertjes dus.) Interessant wordt het straks het om de amerikaanse ecu vloeiend met een Nedelandse Speedster te laten praten.
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481 Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland
Bericht
door Herman » 31 aug 2011 5:27
Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg , Europa SE 329+pk/995kg