(De grote sticker kan ook, maar ik denk niet dat er veel interesse in zullen hebben )
Bij 5+ bestellingen zitten we op 10% korting (€ 35,96 p/stuk). Wellicht is er wel meer mogelijk!
De stickers hebben een reflecterende achtergrond zoals een normale kentekenplaat. Wellicht dus minder risico dat een agent een bon uitschrijft (Kroymans gebruikt bijna dezelfde en die zeggen hier goede ervaringen mee te hebben door de reflecterende achterlaag i.v.b.m. flitsers. Echter bij hun kosten ze wel 6.3 x zoveel!)
Officieel mag hij niet, maar, wat ik begreep van Kroymans is het grootste probleem van de stickers dat deze niet reflecteren en dus voor de flitskasten immuum zijn (bij nacht/infrarood). Daardoor wordt er streng op bekeurd.
Deze stickers hebben dus een "officieele" basis welke ook voor verkeersborden worden gebruikt en dus goed reageren en met dit verhaal zijn veel agenten vergevensgezind. Eigen praktijkervaring heb ik niet.
Qua plaatsing kan het op veel manieren, zelf zal ik hem met een kunstof bordje onderop op de voorkant doen. Maar hij kan ook aan de rechterzijkant (vooraanzicht) of inderdaad precies op het neusje aan de bovenkant. Wat je zelf mooi vind staan denk ik zo.
Pw, het is inderdaad een bouwpakket. Maar ik heb al bij iemand anders geinformeerd die ze kant en klaar kan leveren!
speedokus schreef:
Mag een kleine sticker dan wel?
Simpel antwoord: nee het mag niet
Als bromsnor een slechte bui heeft krijg je gewoon een mooie prent.
Ook een 'amerikaantje' is illegaal tenzij je in je kentekenbewijs de toevoeging "kentekenplaat model 18.2. toegestaan" hebt.
Hoe groot/klein de pakkans is, is discutabel, maar als je eenmaal in een regio een keer aangehouden bent hiervoor dan kan je er donder op zeggen dat je bij 'herhaling' iedere keer weer voor de bijl gaat.
speedokus schreef:
Mag een kleine sticker dan wel?
Simpel antwoord: nee het mag niet
Als bromsnor een slechte bui heeft krijg je gewoon een mooie prent.
Ook een 'amerikaantje' is illegaal tenzij je in je kentekenbewijs de toevoeging "kentekenplaat model 18.2. toegestaan" hebt.
Hoe groot/klein de pakkans is, is discutabel, maar als je eenmaal in een regio een keer aangehouden bent hiervoor dan kan je er donder op zeggen dat je bij 'herhaling' iedere keer weer voor de bijl gaat.
En dan tikt het heel hard aan qua kosten..
Bye, Arno.
Mijn zwager Marco heeft een Lotus Elise met zo'n kleine kentekenplaat. De bromsnor die hem twee weken geleden aanhield was er één die een slechte bui had. Marco is nu € 100,- lichter geworden. Het was de eerste keer dat hij hiervoor is aangehouden en meteen op de bon geslingerd. Hij gaat nu toch maar een grote plaat monteren.....
Dennizz schreef:Het ging 3 jaar @ ruim 60.000 km goed.
Laatst binnen 1000 km 3 keer aan de kant. 2 keer een bon gehad, kost 'a 106 euro inclussief de adm kosten
Da's uiteindelijk een dure sticker dan
Bij andere boetes noem je het: da's uiteindelijk een dure auto geworden ?
Ach, ik noem het variabele autokosten. Ik heb eigenlijk nooit snelheidsboetes, ik sponser op deze manier. Daarbij 106 euro is voor een speedster "ding" totaal geen geld