Even voorstellen (Exige S2 gekocht)
Probleem met de M3 is dat het een Cecotto betreft waarvan er slecht 505 zijn gebouwd. Mijn auto is in super conditie en nog helemaal origineel, zelfs de radio is nog het zelfde. De waarde van dit soort bijzondere auto's nemen jaarlijks toe. De auto is dan ook o.b.v. taxatie verzekerd. Ik betrap mijzelf er op dat doordat de auto zo speciaal is ik er niet vol me over een circuit mee ga, uit respect voor dit unieke exemplaar.
Heb helaas niet de ruimte om 2 fun auto's te stallen.
Michel
Heb helaas niet de ruimte om 2 fun auto's te stallen.
Michel
Michel,michel schreef:Probleem met de M3 is dat het een Cecotto betreft waarvan er slecht 505 zijn gebouwd. Mijn auto is in super conditie en nog helemaal origineel, zelfs de radio is nog het zelfde. De waarde van dit soort bijzondere auto's nemen jaarlijks toe. De auto is dan ook o.b.v. taxatie verzekerd. Ik betrap mijzelf er op dat doordat de auto zo speciaal is ik er niet vol me over een circuit mee ga, uit respect voor dit unieke exemplaar.
Heb helaas niet de ruimte om 2 fun auto's te stallen.
Michel
Ik heb het artikel mbt turbo vs kompressor uiteraard ook gelezen



Ook een gave bak hoor die M3 van jou ! Ik ben benieuwd wat jij van de Speedster vindt. Heb je er al ooit in gereden?
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Heeft dat met de snelheid te maken danpiet schreef:Wedden dat jij niet kunt winnen met je mannen auto van mijn 2.2de 2.2 is de boodschappen speedster en de Turbo een mannen versie

Het onder controle houden van........lijkt mij een grotere parameter, zeker gezien een groot deel van de Turbo's al schadebakken zijn

Maar ik weet bijna zeker dat ik niet van je win hoor Piet......ben geen circuitrijder.........verder dan even snel boodschappen doen en hem daarna poetsen kom ik niet

Ziet er goed uit die BMW


- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Ok Marcel, je hebt dus een echte gepoetste mannen boodschappen auto die moeilijk onder controle is te houden. 
Annalyse:
Krat bier gaat snel schijven in een Speedster, het is lastig om je zelf onder controle te houden en niet te snel door een bocht te gaan, want bier maakt een hoop zooi in je auto en dat wil je niet want die had je net gepoetst. Ik snap het.

Annalyse:
Krat bier gaat snel schijven in een Speedster, het is lastig om je zelf onder controle te houden en niet te snel door een bocht te gaan, want bier maakt een hoop zooi in je auto en dat wil je niet want die had je net gepoetst. Ik snap het.
@Pascal,
Je de 205s16 is mij natuurlijk bekend. Heerlijke spartaanse auto.
Ik heb nog niet het genoegen gehad in een Speedster te sturen.
Dat is mijn auto iid!
Ben geen merken freak, kan vaak genieten van een enkel model van een fabriekant, terwijl de me de rest van een modellen mij niets doen.
Ik heb niet met Opels, maar de Speedster is super!
Michel
Je de 205s16 is mij natuurlijk bekend. Heerlijke spartaanse auto.
Ik heb nog niet het genoegen gehad in een Speedster te sturen.
Dat is mijn auto iid!
Ben geen merken freak, kan vaak genieten van een enkel model van een fabriekant, terwijl de me de rest van een modellen mij niets doen.
Ik heb niet met Opels, maar de Speedster is super!
Michel
Michelmichel schreef:@Pascal,
Je de 205s16 is mij natuurlijk bekend. Heerlijke spartaanse auto.
Ik heb nog niet het genoegen gehad in een Speedster te sturen.
Dat is mijn auto iid!
Ben geen merken freak, kan vaak genieten van een enkel model van een fabriekant, terwijl de me de rest van een modellen mij niets doen.
Ik heb niet met Opels, maar de Speedster is super!
Michel
Hoe weet je dat


- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Zeg.............. we gaan hier toch niet een gummenII van maken he?
Geen topics met 548 reakties aub
Wel leuk dat de speedster nu toch eindelijk "ontdekt" gaat worden door het gummengepeupel, want die Paskal krijgen we ook nog wel om, desnoods met harde middelen (de dark side (= turbo clan) will come and get you als ik het zo proef.... )
groet, en gewoon allebei snel in een speedster gaan rijden (Paskal in een turbo, Michel eerst in een 2.2)
Maikel

Geen topics met 548 reakties aub


Wel leuk dat de speedster nu toch eindelijk "ontdekt" gaat worden door het gummengepeupel, want die Paskal krijgen we ook nog wel om, desnoods met harde middelen (de dark side (= turbo clan) will come and get you als ik het zo proef.... )

groet, en gewoon allebei snel in een speedster gaan rijden (Paskal in een turbo, Michel eerst in een 2.2)

Maikel

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Gelukkig ben ik geen bierdrinkerMaik schreef:Zeg.............. we gaan hier toch niet een gummenII van maken he?![]()
Geen topics met 548 reakties aub![]()
![]()
Wel leuk dat de speedster nu toch eindelijk "ontdekt" gaat worden door het gummengepeupel, want die Paskal krijgen we ook nog wel om, desnoods met harde middelen (de dark side (= turbo clan) will come and get you als ik het zo proef.... )![]()
groet, en gewoon allebei snel in een speedster gaan rijden (Paskal in een turbo, Michel eerst in een 2.2)![]()
Maikel

Voor het juiste bedrag weet ik nog wel een zo goed als nieuwe origineel nederlandse zilvere T te koop met slechts 1300km op de teller

@Marcel,
Mag ik vragen wat jij voor de NL turbo hebt betaald? Mij doet het niets dat een NL auto is, ze komen van de zelfde lopendeband af.
Er staan gewoon heel veel 2 a 3 maanden oude amper ingereden Turbo's in Duitsland die met BMP erbij 35k kosten. Dan praat je wel over auto's met alle opties incl. hardtop die ik er zeker op wil hebben. Ben geen cabrio liefhebber.
Zit alleen nog steeds in dubio of ik de Cecotto wel echt wil verkopen.
Michel
Mag ik vragen wat jij voor de NL turbo hebt betaald? Mij doet het niets dat een NL auto is, ze komen van de zelfde lopendeband af.
Er staan gewoon heel veel 2 a 3 maanden oude amper ingereden Turbo's in Duitsland die met BMP erbij 35k kosten. Dan praat je wel over auto's met alle opties incl. hardtop die ik er zeker op wil hebben. Ben geen cabrio liefhebber.
Zit alleen nog steeds in dubio of ik de Cecotto wel echt wil verkopen.
Michel