Ben vinny en al een tijdje lezer op dit forum maar nu toch besloten om mij in te loggen.
Ben ook eigenaar ( zoals de meeste hier zeker ) van een speedster.
Ikzelf ben een opel freak en heb al vele opels versleten, maar sinds vorig jaar heb ik mijn speedster nog maar. Gekocht van een opel garage.
Het is een 2.2 europa blue met beige interieur bwj 2001 nr 904 en nu staat er 5600 km op de teller.
hoi vinnie
dat je opel freek bent is je vergeven.het gaat vanzelf wel weer over.haha
ik zie zelf de speedster niet als opel.komt ook niet uit dezelfde fabriek.het zijn burgerbakken voor jan en alleman die met honderdduizenden uit de fabriek rollen. de speedster niet.
heb mijn logo's ook ritueel verbrand.
maar veel plezante km met uw speedster.
en..haal i.d.d die kentekenplaat daar weg bah. (beginnersfoutje?)
gr nico
Ben vinny en al een tijdje lezer op dit forum maar nu toch besloten om mij in te loggen.
Ben ook eigenaar ( zoals de meeste hier zeker ) van een speedster.
Ikzelf ben een opel freak en heb al vele opels versleten, maar sinds vorig jaar heb ik mijn speedster nog maar. Gekocht van een opel garage.
Het is een 2.2 europa blue met beige interieur bwj 2001 nr 904 en nu staat er 5600 km op de teller.
hoi vinnie
dat je opel freek bent is je vergeven.het gaat vanzelf wel weer over.haha
ik zie zelf de speedster niet als opel.komt ook niet uit dezelfde fabriek.het zijn burgerbakken voor jan en alleman die met honderdduizenden uit de fabriek rollen. de speedster niet.
heb mijn logo's ook ritueel verbrand.
maar veel plezante km met uw speedster.
en..haal i.d.d die kentekenplaat daar weg bah. (beginnersfoutje?)
gr nico