Op aanraden van Jan van Lotus die schokbrekers eronder gedaan, mijn god
WAT IS DAT LEKKER.. Ongelooflijk wat een verbetering is dat.. Vandaag gelijk OZ super t besteld, zwart, 16 inch voor 17 achter... Banden nog niet zeker(denk de 048)!!!!!!!!Echt top die Nitrons, ben in tijden niet zo blij geweest met een aankoop!!! Alleen een beetje gevaarlijk op rotondes, mensen verwachten je niet zo snel!!!
Nog even iets anders, weet iemand waar deze spoiler te krijgen is en een prijs ervan?
Maik schreef:Marcel, je hoeft de Nitrons niet persee op -2.5cm te zetten hoor, ze zijn verstelbaar weet je wel
Dus.... wanneer zet jij ze eronder
Heb de Nitron's gisteravond nog een paar mm hoger gezet. en een klik of 10 zachter. Raakt nu niks meer ,én is nu veel comfortabeler.
@Steven: ik ben benieuwd naar je nieuwe OZ's. Ik ben zelf ook hard op zoek naar een set nieuwe velgen, maar ik twijfel nog... Dus ik moet ze maar eens snel zien als ze er bij jou onder liggen. Over het technische gedeelte hoef ik niet te twijfelen voor wat betreft die OZ's, het is zo ongeveer het beste wat je onder een 2.2 kan schroeven (licht, toch redelijk sterk, en 16/17 inch....), maar er is nog 1 kandidaat voor mij .
Gisteravond nog even mee rond gereden, en had een motor voor me op een mooie slingerende asfalt weg. mooie doordraaiende bochten. Ongeveer met 140 km door de bochten, en liep snel op de motor in.Zat er vlak achter en moest inhouden. hij kon volgens mij ook niet harder want hij ging met zijn knieen over de grond.
Sjonge wat een lekkere bandjes
Begin ook steeds meer trek te krijgen in de Nitrons, heb nu 15000km met de speedster gereden . en begin de beperkingen van het bochten nemen te merken. wat ik uit de ervaring van meerdere mensen kan lezen. is deze upgrade wel een hele goeie..