De wagen gaat morgen bij Klasen binnen...
Waarom? Ik wil dat de wagen op een testbank wordt afgesteld en dan kunnen ze ineens naar het olieprobleem zien.
Klasen is ook het dichtsbij voor me.
Grtz
Klasen zijn antwoord: koppakking stuk of in het ergste geval een gat in de piston. (gat in piston betwijfel ik toch hoor).
Dan de PCV pakking wordt vervangen in een 1richting valve of dergelijke.
PCV mocht NIET afgedicht worden. Dit had iets te maken met de turbo??
Zelfde systeem als de Z20let speedster??
Injectors worden vervangen door turbo items.
Morgen of vrijdag wist ik een definitief antwoord.
Grtz
EN DAN NU MIJN FAMEUS PROBLEEM..............................................spannend he............................................................IT'S A BLOWN HEADGASKET. voila
Nu nog een antwoord voor mijn volgende power upgrade
Grtz
Misschien handig om er een Saab (of Z20NET) koppakking tussen te zetten?. Die is dikker dan de Z22SE pakking heb je iets lagere compressie (van 1:10 naar 1:9,5).
tibby schreef:Dag iedereen,
Effe een vraagje aan de 'motor' kenners onder ons.
Ik zit met het volgende probleempje.
Er zit olie op de schroefdraad van 1 bougie. Als ik deze bougie eruit haal druipt de olie eraf. Dus NIET aan de tips van de bougie. Wagen blaast ook bij warme start zwart/blauwe damp uit. Eens warm,start de wagen ook moeilijk...
grtz