lekke band
lekke band
Zo plaats je nooit een Topic, en zo heb je er weer 2 staan.
Zojuist in het veld een lekke achterband gehad. Was richting huis wat op wat land wegen aan het knallen en BAF! Sissend geluid, uitgestapt, ja hoor.... Foam in de band gespoten en weer verder, NOT! Na een km of 2 zat ik weer op de velg. Zal wel geen klein gaatje zijn. Hmmm, geen lid van de ANWB. Gelukkig zit er tegenover mijn huis een sleep bedrijf, die wilde me voor €75,- komen halen. Morgen maar eens 2 nieuwe achterbanden gaan halen, blij dat het niet 1 van mijn voorwielen is. Toch wat lastiger aan te komen.
Waar is eigenlijk dat sleepoog voor? Ik heb hem zelf de laadklep op gereden, had niet echt het idee dat het oog sterk genoeg zou zijn voor zulke dingen. Zeker meer voor het slepen als je motor pech hebt?
Zojuist in het veld een lekke achterband gehad. Was richting huis wat op wat land wegen aan het knallen en BAF! Sissend geluid, uitgestapt, ja hoor.... Foam in de band gespoten en weer verder, NOT! Na een km of 2 zat ik weer op de velg. Zal wel geen klein gaatje zijn. Hmmm, geen lid van de ANWB. Gelukkig zit er tegenover mijn huis een sleep bedrijf, die wilde me voor €75,- komen halen. Morgen maar eens 2 nieuwe achterbanden gaan halen, blij dat het niet 1 van mijn voorwielen is. Toch wat lastiger aan te komen.
Waar is eigenlijk dat sleepoog voor? Ik heb hem zelf de laadklep op gereden, had niet echt het idee dat het oog sterk genoeg zou zijn voor zulke dingen. Zeker meer voor het slepen als je motor pech hebt?
# 0695
Alleen betaal je wel extra als je lid wordt op het moment dat je al met pech staat:rayz25 schreef:Als je van je auto houdt moet je echt anwb lid zijn. Ben het jaren nu nadat ik ook een lekke band had.. En op vakantie heb je zelfs recht op een vervangende auto.
En je had voor de 75 euro europa service kunnen hebben en 50 euro voor nederland service was je toch goedkoper uit geweest.
http://www.anwb.nl/wegenwacht/lid-worde ... -pech.html
Jägertee
Discutabel.............. Ik heb in de 10 jaar tijd nog nooit langs de weg gestaan, in dat opzicht had het me dus meer geld gekost. Maar voor die paar tientjes per jaar ligt niemand wakker denk ik. Nu was het gelukkig dichtbij huis, maar als het wat verder was geweest kan het ophalen wel aardig in de kosten gaan lopen, denk dus inderdaad dat ik er wel verstandig aan doen om lid te worden.
# 0695
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
lekke band
Uuhh... 4! Stefan met z'n lekkere koffiebroodjes!Pw schreef:Als ik nog iets toe mag voegen : "Spa" !Het circuit dan iig
(Zo zit je toch al op 3 positieve punten!)

A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!