Het was het experimenteren waard . Al weet ik dat dit scherm de kleuren heel anders weergeeft dan op andere, misschien ziet het dan te groen uit haha :p.
Oblivion schreef:Het was het experimenteren waard . Al weet ik dat dit scherm de kleuren heel anders weergeeft dan op andere, misschien ziet het dan te groen uit haha :p.
hahaha, nogmaals niet doen ! Hij staat zo mooi in de lak.
Oblivion schreef:Het was het experimenteren waard . Al weet ik dat dit scherm de kleuren heel anders weergeeft dan op andere, misschien ziet het dan te groen uit haha :p.
hahaha, nogmaals niet doen ! Hij staat zo mooi in de lak.
Mooi man , is wat ander als wat over het algemeen wordt gedaan!!
Kies je voor de dubbele strepen, zet ze dan zoals het hoort, zoals de shelby-fords striping er in de jaren 70 mee rondreden. 20 cm breed, dan 3 cm ruimte, en weer 20 cm breed.
Mar da sn beetje persoonlijk...
hé twinair
maar niet zeuren als er schoenafdrukken op je auto staan hé met die zebra paden over je bolide
want dat is vragen om moeilijkheden.
gr nico
twinair schreef:Kies je voor de dubbele strepen, zet ze dan zoals het hoort, zoals de shelby-fords striping er in de jaren 70 mee rondreden. 20 cm breed, dan 3 cm ruimte, en weer 20 cm breed.
Mar da sn beetje persoonlijk...
Weet iemand een goede handelszaak in BE/NLvoor een rol matzwarte stripes te kopen?
Ik heb momenteel de beschikbare tijd (weekje vrij) om dit zelf te doen.