tibby schreef:Waar is de tijd dat elke N A rijder gelukkig was met z'n vermogen...
Hier vliegen de pk's je letterlijk rond je oren op dit forum (en het vx 220 forum). man man toch.
Grtz
En dat zegt de man met een turbo!!!!
Ik ben "voorlopig" nog tevreden, als ik harder wil pak ik wel mijn 310pk kadett of R1.
tibby schreef:Waar is de tijd dat elke N A rijder gelukkig was met z'n vermogen...
Hier vliegen de pk's je letterlijk rond je oren op dit forum (en het vx 220 forum). man man toch.
Grtz
De Speedster is een stuk betaalbaarder geworden... Dat trekt ander volk aan (zeg ik zonder oordeel)
Grtz
De Speedster is een stuk betaalbaarder geworden... Dat trekt ander volk aan (zeg ik zonder oordeel)
Jammer dat je geen oordeel velt Jelle, anders hadden we misschien nog ruzie gekregen hier !! haha.
Die zijn niet duur voor 4 zuigers? geen dikkere kop pakking dus! hoeveel vermogen zou je meer kunnen mogen draaien met die zuigers? of waren het de drijfstangen die het eerste het begaven?