Ligt m.i. iets genuanceerder dan een simpel koppel vergelijk, want door de hogere toerentalen van het Lotusblokje zal deze gerust een andere overbrenging hebben en dat werkt weer door in het koppel op de wielen.
Maar een beetje goed gekietelde Speedster gaat het snel winnen van een standaard Lotus SC.
Exmantaa schreef:Ligt m.i. iets genuanceerder dan een simpel koppel vergelijk, want door de hogere toerentalen van het Lotusblokje zal deze gerust een andere overbrenging hebben en dat werkt weer door in het koppel op de wielen.
Maar je moet er wel aan werken om hem hoog in de toeren te houden, waar de pretzone zit.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
De nieuwe exige (helaas veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur voor mij) 350 pk/400 nm koppel en 3.8 naar 100.
Grtz
P.S. het dakje kan eraf en kan door een stoffen vevangen worden.
(zien dat mijn vriendin dit niet leest) aangezien ik nu budget over heb gaat dit in de (late) toekomst ervan komen. Alles verstevigen en een dikke turbo erop .
Grtz
Gefeliciteerd Dre met je verstandige keuze, blijft het voor ons ook leuk om jou te volgen in je pk strijd.
En vooral ook op de meetings.
Grt Speedokus.
Dit weekend komt er nog een pk monster op bezoek bij me van de club
Deze persoon heeft voor me de ultieme undercover opstelling in z'n zwarte speedster.
Relatief simpel voor veel pktjes.
Grtz
Hey
Ja ik had op het duits forum 'in perfecte staat' turbo velgen gekocht.
perfecte staat=1 kromme velg met hap uit en 3 platte banden waarvan 2 banden totaal op zijn...... (laat staan alle krassen die erop staan)
Deze moeten nog 'opgemaakt worden'
Die zwart met chroom rand velgen zijn verkocht aan die speedsterrent man (ben even de naam kwijt)
Grtz
ps
(heb nog mooie motorische plannen in het vooruitzicht )