Ik ben Steven, 32 jaar, papa van twee lieve,kleine patatjes en ik heb sinds ik een kind was een zwak voor mooie bolides. De voorbije jaren (voor de klein mannen er waren) heb ik een leuke tweezitter gehad. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan... 'k wil er terug ene!
Met vrouwmens en de koters kunnen we rondtoeren met de break, maar papa moet ook naar zijn werk rijden. Gans alleen...
Ik hou van het Spartaanse die de Elise en de Speedster te bieden hebben. Pure basic aan de binnenkant, rauw monster aan de buitenkant.
Enfin, aangezien de Lotus behoorlijk boven budget is (ne fatsoenlijke dan toch), is de speedster blijkbaar iets bereikbaarder. Maar... ze zijn ondertussen toch al een beetje oud(er) aan het worden (maar blijven toch oh zo knap) en waarschijnlijk zullen er bij de meeste exemplaren wel wat mankementen zijn. Dus hier de vraag:
- Waar moet je zeker op letten bij aanschaf? Ik las al vanalles over osmose, maar zijn er zo nog heikele punten die je vaak tegenkomt?
- Welke technici zijn in staat om de wagen professioneel te beoordelen? Omgeving Limburg (België)
- Is het haalbaar om de wagen ook buiten te halen bij minder goed weer (regen, sneeuw, tsunami's...)? Want aangezien ik er dagelijks mee naar het werk zal tuffen, moet ik er toch een beetje op kunnen vertrouwen.
Hartelijk dank voor jullie hulp!
Steven