Schakel kabels
-
- Nieuw lid
Schakel kabels
Weet iemand of de schakel kabels van een 2.2 het zelfde zijn als van een 2.0 Turbo?
Via het engelse forum wordt een setje aangeboden is alleen van een 2.0 en weet niet of het past. Of heeft iemand nog een setje liggen of weet iemand waar ik ze kan bestellen?
Alvast bedankt
Via het engelse forum wordt een setje aangeboden is alleen van een 2.0 en weet niet of het past. Of heeft iemand nog een setje liggen of weet iemand waar ik ze kan bestellen?
Alvast bedankt
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ja, hetzelfde.
De duitsers hebben ook een reproductieset voor weinig:
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... opic=29478
De duitsers hebben ook een reproductieset voor weinig:
http://forum.opel-speedster-club.de/ind ... opic=29478
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
De Turbo kabels zijn dacht ik iets langer vanwege de andere loop onder de Z20LET door. (Ook verschillende bestelnummers.)
Die Duitse set is één (turbo) lengte en past zo op beide. Alleen komt er bij de NA door de extra lengte dus wat meer bocht in.
Er is ook een engelse copy verkrijgbaar (Tuthill?), maar de ervaringen daarmee zijn niet altijd goed...
Die Duitse set is één (turbo) lengte en past zo op beide. Alleen komt er bij de NA door de extra lengte dus wat meer bocht in.
Er is ook een engelse copy verkrijgbaar (Tuthill?), maar de ervaringen daarmee zijn niet altijd goed...
-
- Nieuw lid
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Bij de meesten waar het fout gegaan is, is door warmte van een getunde motor (want hij loopt langs de cat sectie) of door de kou/bevroren van het buiten staan in de winter, en s'morgens doortrekken aan die pook.terry schreef:Gelukkig doen die van mij het perfect
Het leven is geen sprookje.
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
heb er vorig jaar in de winter op zoek naar gegaan omdat er bij mij ene was vastgevrozen. blijkbaar is de beste optie toch orginele te bestellen. heb. die van een turbo passen niet op een na. had toen naar yvo gebeld en deze kon mij niet voorthelpen met deze kabels. hebook rechstreeks naar lotus engeland gebeld deze hadden de kabels liggen maar mochten deze niet zo verkopen moest altijd via opel gaan.
30/08/14 meet and greet.