12Esc schreef:Klote zeg! Hopelijk wordt ie snel gevonden.
(ik moest wel direct denken aan een opmerking van Smiley in een andere thread... Deze auto's worden niet gestolen.... )
Smiley schreef:Niet overdrijven he. In de 12 jaar van ons autootje, is er 1 keer 1 gestolen, en dat ging om een special edition.
Het dievengilde heeft niks aan ons opeltje.
yep zelfs de wijsneuzen zitten er wel eens naast!
gr nico
hmmm had martinb niet wat schade?
srry, slecht van mij, maar kon het niet laten
ook ik zal natuurlijk links en rechts in de gaten houden, als ik verdachte onderdelen tegekom op het net of waar dan ook, hoor je het zeker
Blitz schreef:hmmm had martinb niet wat schade?
srry, slecht van mij, maar kon het niet laten
ook ik zal natuurlijk links en rechts in de gaten houden, als ik verdachte onderdelen tegekom op het net of waar dan ook, hoor je het zeker
wat is dit nu blitz? gaan we stoken?
Dit is natuurlijke K^t dat zoiets gebeurd. Ergens werd al voorgesteld om op facebook te zetten. Je weet nooit.
En natuurlijk moeten ze straks alle blauwe speedsters aanhouden bij grensovergangen.
Hopelijk wordt de auto zonder schade teruggevonden.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Even bij autogespot.com bij de beheerders melden. (is bij die scorpions toen ook gebeurd)
Jammer dat het al even geleden is. Vaak worden gestolen auto's een paar dagen ergens in de buurt geparkeerd om te kijken of ze getracked worden.
Smiley, ik krijg mijzelf niet geregistreerd (zegt voor elke naam dat ie al in gebruik is). Als jij het zou willen doen graag, weet niet hoe goed jou duits is? De mijne heel slecht!
Ik heb de beheerders van autogespot op de hoogte gebracht.
Nielsvdk schreef:Smiley, ik krijg mijzelf niet geregistreerd (zegt voor elke naam dat ie al in gebruik is). Als jij het zou willen doen graag, weet niet hoe goed jou duits is? De mijne heel slecht!