maar Wijnegem is dicht bij Schilde, wellicht was het Alain
ja misschien. Ik kwam van de autostrade en zag hem rijden de andere kant van het grote rond maar ik vond dat ie er precies eerder wit uitzag dan zilver maar zag het niet goed. Mss rijd er ginder een witte speedster in de buurt?
woensdagavond witte speedster gespot ter hoogte van herzele ... we kruisten elkaar en konden het natuurlijk niet nalaten hand op te steken ... was wat verrast op het ogenblik zelf
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Philip schreef:woensdagavond witte speedster gespot ter hoogte van herzele ... we kruisten elkaar en konden het natuurlijk niet nalaten hand op te steken ... was wat verrast op het ogenblik zelf
Jep dat is die blauwe dat onlangs naar wit gespoten is in de garage van denderleeuw; die woont in Herzele dacht ik.
vanmorgen (koniginnendag) om een uur of 10/11.00uur zilvergrijze speedy gespot bij rotonde geldermalsen richting a-15.
zal hoogstwaarschijnlijk kasper of devil zijn geweest.?
metallic schreef:vanmorgen (koniginnendag) om een uur of 10/11.00uur zilvergrijze speedy gespot bij rotonde geldermalsen richting a-15.
zal hoogstwaarschijnlijk kasper of devil zijn geweest.?
Van mij mag ie veiliger op de vip parking hoor als er geen andere auto's da een rode Ibiza en een speedster staan.
Ewald je moet dan wel even schoon volk als Gert meenemen hè
Misschien gsmnr eens uitwisselen
Groeten