Daarstraks stond ik bij een shopping centrum geparkeerd. In de verte zag ik 2 personen mijn auto bekijken. Toen ik aankwam vertrokken ze net en zei de éne tegen de andere: "die is van rijke jongens". Toen stapte ik naar mijn auto en deed deur open. Die jongens keek plots verbaasd om :p. Mijn vriendin die erbij was vond het grappig . "haha rijke jongens"
Oblivion schreef:Daarstraks stond ik bij een shopping centrum geparkeerd. In de verte zag ik 2 personen mijn auto bekijken. Toen ik aankwam vertrokken ze net en zei de éne tegen de andere: "die is van rijke jongens". Toen stapte ik naar mijn auto en deed deur open. Die jongens keek plots verbaasd om :p. Mijn vriendin die erbij was vond het grappig . "haha rijke jongens"
De meeste jongeren kunnen echt niet met zo iets als wij hebben beginnen.
En daar ze de prijs niet weten kan ik deze reaktie goed begrijpen.
vorige donderdag aan tennisclub ... laat getennist, hapje en een drankje ... als laatste de kantine buiten direct gevolgd door de barman van dienst, angelo ... mijn speedster stond tamelijk ver maar was duidelijk zichtbaar omdat we de laatsten waren ... mais Philip roule en Ferrari ... toffe gast en dit nu niet alleen voor zijn opmerking hé
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Vandaag zag ik 2 mannen van de gemeente tijdens hun werkuren rond mijn auto cirkelen en met handen tegen het raam binnen loeren :p.
Een uur later zie ik de pizzaman van new york pizza afstappen om 20 meter verder naar mijn auto toe te stappen om met zijn GSM een foto te maken.