Hierbij te koop Origineel nederlandse speedster met 300 pk dbilas kit, ebc schijven yellow stuff blokken
Nog 1 jaat garantie op de Dbilas kit, te koop vanwege mogelijke aankoop Lotus Exige
link advertentie http://link.marktplaats.nl/555828905
Prijs 20 750 EUR
Speedster Dbilas 300 pk
-
- Nieuw lid
-
- Nieuw lid
De nieuwe elise sc. Deze heeft een nieuwe supercharger (magnuson R 900) en heeft een intercooler. De magnuson (TVS technologie) zou iets beter moeten presteren als een eaton M65. Doordat de nieuwe elise nu veeeeeeeeeeeel meer tuningpotentie heeft als de vorige met de eaton M45 zonder intercooler heb ik er dus voor gekozen. Ik ben op het moment aan het onderhandelen met KOMO-TEC voor verder tuningstages. Aangezien Verhiest in Oostende officiele invoerder is van KOMO valt alles onder garantie
De Elise wordt uitgerust met de stage 1 van KOMO. (TRD filter en full exhaust). Vermogen zou dan op een 240/250 pk komen. Koppel nog onbekend. Bij deze stage wordt het boeltje netjes ingereden (ongeveer een 5000 km) en dan gaan we aan het serieuzere werk beginnen
.
Maar dat is voor later.........
Reden voor TOCH de Elise te kopen is dat ik totaal vast zat met m'n speedster. Geen hulp te verkrijgen in verband met verder tunen
Grtz

De Elise wordt uitgerust met de stage 1 van KOMO. (TRD filter en full exhaust). Vermogen zou dan op een 240/250 pk komen. Koppel nog onbekend. Bij deze stage wordt het boeltje netjes ingereden (ongeveer een 5000 km) en dan gaan we aan het serieuzere werk beginnen

Maar dat is voor later.........
Reden voor TOCH de Elise te kopen is dat ik totaal vast zat met m'n speedster. Geen hulp te verkrijgen in verband met verder tunen

Grtz
captain slow