17 mei 2012 Ypres Lotus day
- 911Speedster
- Actief lid
Leuk dat je ook mee komt!!Nick schreef:Ik kom wel naar Sint-Job. Heb me vandaag geregistreerd, doch kan blijkbaar niet onmiddellijk betalen... Komen die betalingsinstructies achteraf per mail of zo????
Grtz!
Ik heb die betalings instructies later per mail ontvangen.
Anders de organisatie eens contacteren, misschien kan/mag je wel terplekke betalen.
Ter plaatsen betalen kan, maar hou wel rekening mee dat dit tegen de regels en afspraken is.911Speedster schreef:Leuk dat je ook mee komt!!Nick schreef:Ik kom wel naar Sint-Job. Heb me vandaag geregistreerd, doch kan blijkbaar niet onmiddellijk betalen... Komen die betalingsinstructies achteraf per mail of zo????
Grtz!
Ik heb die betalings instructies later per mail ontvangen.
Anders de organisatie eens contacteren, misschien kan/mag je wel terplekke betalen.
(ps. we houden een lijst bij van mensen dat niet correct betaald hebben, of niet komen opdagen zonder verwittigen, dit voor de komende jaren ... Elk jaar hebben we inschrijvers die zonder verwittigen niet komen opdagen en dat zijn serieuze dooddoeners voor ons als organisatoren budgettair, bij events van deze omvang moeten we feestzalen huren en die uitbaters eisen correcte aantallen en is niet zoals bij een restaurant dat je er makkelijk vanaf komt met een steakske meer of min - hopelijk begrijpen jullie ons punt hierin)
CU in YPRES!
- Championmv6
- Lid
- 911Speedster
- Actief lid
Was inderdaad topdagje, in totaal de dag afgesloten met 600kmkes op de teller ... 's Avonds kon ik hem gewoon nog altijd niet binnen zetten ...
Probleem met de velg bleek uiteindelijk geen probleem te zijn, werd duidelijk toen Blitz dit op professionele manier had schoongeveegd
Toch binnenkort maar ff uitsluiten wanneer de velgen in matzwart worden gezet, voor alle zekerheid. Probleem met de rammelende deur is eveneens opgelost, pin stond blijkbaar gewoon los, kon ik dus nog net ZELF "herstellen"
BTW, 911, heb nog een foto van u toen je verloren was gereden!!!
BEDANKT trouwens voor de zo goed als feilloze navigatie, mannen, maakte het makkelijk voor mij, moest alleen maar volgen.
Weten jullie trouwens waar al die foto's gepubliceerd worden die langs de wegen werden genomen? Lotus-forum en Ypres Lotusdays-pagina gecheckt, maar voorlopig niets...
Grtz!

Probleem met de velg bleek uiteindelijk geen probleem te zijn, werd duidelijk toen Blitz dit op professionele manier had schoongeveegd

BTW, 911, heb nog een foto van u toen je verloren was gereden!!!

Weten jullie trouwens waar al die foto's gepubliceerd worden die langs de wegen werden genomen? Lotus-forum en Ypres Lotusdays-pagina gecheckt, maar voorlopig niets...
Grtz!
Life is short, buy a Speedster.
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hier Nick, effe de fotografen een mailtje sturenNick schreef:Weten jullie trouwens waar al die foto's gepubliceerd worden die langs de wegen werden genomen? Lotus-forum en Ypres Lotusdays-pagina gecheckt, maar voorlopig niets...

http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=4369
Einfach nur ein nackter Sportler
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Stond op het lotusforum:
Erwin schreef:
Zoals Hans vond dat er een paar snelle fransen bijzaten, ben ik een paar keer tegen echt wel onverantwoorde snelheid voorbijgestoken door Speedsters.
Ik heb daar meerdere opmerkingen over gekregen, we gaan toch enkele mensen contacteren, Fransen én Speedsters om te zien wat we daaraan kunnen doen als volwassen mensen.
Ik was er zelf niet bij maar de Lotussen konden blijkbaar niet volgen?
Erwin schreef:
Zoals Hans vond dat er een paar snelle fransen bijzaten, ben ik een paar keer tegen echt wel onverantwoorde snelheid voorbijgestoken door Speedsters.
Ik heb daar meerdere opmerkingen over gekregen, we gaan toch enkele mensen contacteren, Fransen én Speedsters om te zien wat we daaraan kunnen doen als volwassen mensen.
Ik was er zelf niet bij maar de Lotussen konden blijkbaar niet volgen?