hitmans speedster
hitmans speedster
Mij even voorstellen:
Tot voor kort was ik heel intensief en aktief bezig met pocket bike wedstrijden. Van 2 takt motoren ken ik heel veel maar van dit hier nog niks voor de moment.
Vindt jullie forum heel interressant qua uitleg en tips hoedje af voor de creatieven onder jullie.
Heb thuis ook jammer genoeg niet de plaats om aan de speedy te sleutelen, maar mag de brug bij mijn garagist de zaterdag namiddag lenen.
Wat ik graag nog zou veranderen aan de speedster:
(ik hoop dat ik van enekelen onder u hiervoor op bijstand kan rekenen Nederland of België maakt niet uit)
1) uitlaat
2) inlaat 2.4
3) luchtfilter
4) andere software
Tot voor kort was ik heel intensief en aktief bezig met pocket bike wedstrijden. Van 2 takt motoren ken ik heel veel maar van dit hier nog niks voor de moment.
Vindt jullie forum heel interressant qua uitleg en tips hoedje af voor de creatieven onder jullie.
Heb thuis ook jammer genoeg niet de plaats om aan de speedy te sleutelen, maar mag de brug bij mijn garagist de zaterdag namiddag lenen.
Wat ik graag nog zou veranderen aan de speedster:
(ik hoop dat ik van enekelen onder u hiervoor op bijstand kan rekenen Nederland of België maakt niet uit)
1) uitlaat
2) inlaat 2.4
3) luchtfilter
4) andere software
- Bijlagen
-
- 100_2430.jpg (113.62 KiB) 6253 keer bekeken
ben veranderd van hobby (@metallic)
mijn eerste klus was monteren van kunstof bussen op de extra krikpunten
bij mij was dit geen 31 mm zoals aangegeven maar eerder 26 mm
mijn tweede klus gaat nu het monteren zijn van een nieuwe luchtinlaat icm luchtfilter
Open filterkit Green, SpeedR Twister (XL)
en maar hopen dat hij snel leverbaar is
mijn eerste klus was monteren van kunstof bussen op de extra krikpunten
bij mij was dit geen 31 mm zoals aangegeven maar eerder 26 mm
mijn tweede klus gaat nu het monteren zijn van een nieuwe luchtinlaat icm luchtfilter
Open filterkit Green, SpeedR Twister (XL)
en maar hopen dat hij snel leverbaar is
- Bijlagen
-
- ST104.jpg (49.02 KiB) 6007 keer bekeken
-
- 2ST104.jpg (57.61 KiB) 6004 keer bekeken
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: