Vakantie
Vakantie
Zo, na zo'n 10.000km door Scandinavie te hebben gereden met de Speedster en Elise zijn we gister weer terug gekomen in Nederland.
Moet zeggen dat de auto zich prima heeft gehouden. Ook met de Nitron's ging het prima, zelfs op de wat minder gladde wegen die ze daar hebben.
Benzine verbruik tijdens de trip was ERG netjes vind ik zelf. Auto verbruikt een stuk minder.
Voor wat foto's en andere dingen:
http://www.verboom.net/div/20050723-sca ... ex_nl.html
Mark
Moet zeggen dat de auto zich prima heeft gehouden. Ook met de Nitron's ging het prima, zelfs op de wat minder gladde wegen die ze daar hebben.
Benzine verbruik tijdens de trip was ERG netjes vind ik zelf. Auto verbruikt een stuk minder.
Voor wat foto's en andere dingen:
http://www.verboom.net/div/20050723-sca ... ex_nl.html
Mark
C30-94@0.55bar
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
9632 km in de speedsterHendrik-Jan schreef:Mark,
Jij klaagt over het aantal berichtjes dat je door moet lezen. Wat dacht je van al die foto's van jouw die we moeten bekijken!![]()
Mooie foto's (voor zover ik ze heb gezien).

Inderdaad mooie foto's die ik gezien heb

Trouwens ik vond de speedster altijd mooier als de elise, maar nu ik die gele elise zo zie begin ik toch te twijfelen

HeheheHendrik-Jan schreef:Mark,
Jij klaagt over het aantal berichtjes dat je door moet lezen. Wat dacht je van al die foto's van jouw die we moeten bekijken!![]()
Mooie foto's (voor zover ik ze heb gezien).

was wel lastig fotograferen uit de auto.. Vooral op de bochtige wegen en dan met een handje aan het stuur... Maar er zitten wel een aantal aardige bij.
Het is in iedergeval ontzettend gaaf om daar te rijden, geweldige wegen, en gewoon een veeel relaxdere sfeer ook op de weg. Mensen werken ook veel meer mee als je aan het rijden bent. Als je dan weer door Nederland rijdt merk je pas goed hoe agressief er hier gereden wordt..
Mark
C30-94@0.55bar
Tja, ik zou dat ook niet continue achter elkaar doen. Kwestie natuurlijk van geregeld stops maken.speedster schreef:Bijna 10000 km! Ik heb een tijdje geleden 700 km gereden achter elkaar, maar wist niet meer hoe ik mijn rechter voet moest houden van de kramp. Petje af voor je Mark. Of dak!!!
Maar ik moet zeggen dat het comfort voor mij niet echt het probleem is. Hetgene wat vermoeiend is is de concentratie die je nodig hebt bij het sturen. Zijn het niet de gaten in de weg, dan wel de rendieren waar je niet overheen moet rijden

Mark
C30-94@0.55bar
Hoi Mark, ontzettend leuk om je reisverslag te lezen.
We hadden dit jaar ook het idee om naar Scandinavie te reizen, maar het is uiteidelijk weer Frankrijk geworden (iets beter mbt TomTom en Garmin).
Maar voor het volgende jaar zeker een optie, alleen die regen
....
Je hebt onderweg in ieder geval een mooi geel bijzettafeltje kunnen gebruiken.
gr. Bassie
We hadden dit jaar ook het idee om naar Scandinavie te reizen, maar het is uiteidelijk weer Frankrijk geworden (iets beter mbt TomTom en Garmin).
Maar voor het volgende jaar zeker een optie, alleen die regen

Je hebt onderweg in ieder geval een mooi geel bijzettafeltje kunnen gebruiken.

gr. Bassie
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Moet zeggen dat ik het toch wel knap vindt.....
vanmiddag samen met de vrouw een stuk lekker wezen toeren door de mooie omgevingen hier..........en toen ik na ruim 2 en half uur uitstapte moest het één en ander toch wel weer even op gang komen zullen we maar zeggen.......wat pijntjes hier en daar
Ik begin een oude man te worden geloof ik
en die speedster wrijft het er nog even extra in 
vanmiddag samen met de vrouw een stuk lekker wezen toeren door de mooie omgevingen hier..........en toen ik na ruim 2 en half uur uitstapte moest het één en ander toch wel weer even op gang komen zullen we maar zeggen.......wat pijntjes hier en daar

Ik begin een oude man te worden geloof ik

Marcel schreef:Moet zeggen dat ik het toch wel knap vindt.....
Ik begin een oude man te worden geloof iken die speedster wrijft het er nog even extra in
zo iets

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Regelmatig even pauzeren onderweg is ook geen overbodige luxe. Ik werd vooral erg moe van het geconcentreerd rijden. Met de wegen daar (en de rendieren) is dat geen overbodige luxe, maar kost natuurlijk wel veel energie.
Denk dat het er ook aan ligt hoe relaxed je in de auto zit. Het proberen te ontspannen tijdens het rijden is erg belangrijk. Als je te verkrampt zit, te veel spieren aangespannen hebt, werkt dat erg vermoeiend...
Mark
Denk dat het er ook aan ligt hoe relaxed je in de auto zit. Het proberen te ontspannen tijdens het rijden is erg belangrijk. Als je te verkrampt zit, te veel spieren aangespannen hebt, werkt dat erg vermoeiend...
Mark
C30-94@0.55bar