'k ben Werner,woonachtig in het antwerpse en ben sinds een maand ook in het bezit van een speedster. Rijplezier staat hoog in het vaandel, en 'kheb al van elke meter met m'n speedster genoten. Hieraan sleutelen is uiteraard ook een deel van de hobby, en mijn elektronica achtergrond en enkele jaren als techneut bij een firma met mobiele telescoopkranen (iets grotere motoren maar even goed mé nen hoop elektronica rond) helpt me hierbij wel.
De speedster werd door de vorige eigenaar als dagelijks vervoer gebruikt veel km's dus, zo'n 134000km, en is origineel afkomstig uit Duitsland(sinds 2006 in Belgie)
Ook de nodige barstjes en scheurtjes in de polyester delen(das hobby-bezigheid voor deze winter).
Er zijn een paar dingen aan veranderd; Hurricane airbox, Larini uitlaat,andere remmen en Nitron regelbare vering(bij de vering stel'k mij wel de vraag wat dit bij de technische controle gaat geven volgend jaar).
Fantastisch wat een berg info jullie hier door de jaren verzameld hebben op dit forum... hiermee kan je voor véél problemen een oplossing vinden, en het mits wa handigheid nog zelf oplossen ook.

Nog enkele foto's
'k hoop jullie onderweg wel eens te kunnen begroeten.