Was een gezellig mooi dagje zo dat beslist naar meer smaakt! op de voor mij vrij late opening van het trackday seizoen.
Leuk ook om eens wat meer Speedsters te zien dan op de gemiddelde LoT dag! En tevens een Speedstervrouw die er goed de sokken in had!
Voor zover ik weet is ze (nog) geen forumlid?
Speerke zijn set-up blijkt op het circuit betrouwbaar en uiterst bruikbaar! Ik zag hem telkens op het rechte eind kleiner worden en heb een aantal ronden kunnen genieten van de vlam in de pijp, tot mijn auto een black out kreeg in de audi S bocht en ik moest afhaken.
Eenmaal naast de baan startte hij gelukkig weer, ik heb nog niet de oorzaak kunnen vinden. Zal eens beginnen met foutcodes etc. en bij de accu controleren op vlamboogmarkeringen

.
Rondetijden vind ik beperkt interresant. Ik was de GoPro voor eventuele referentie helaas vergeten, maar ik heb nog even gebabbeld met de chauffeurs van de race-prepped Z3, direct na de sessie waar ik even snel was, en hoorde rondetijden genoemd worden van 2:04 / 2:05.
De Gerlach bocht en het Schei vlak neem ik aan de veilige kant, daar valt mogelijk nog wat te verbeteren...
Mooie plaatjes hoor, heren fotograven!