Opel speedster Wrappen ?
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
MartinB heeft zijn spoilertips ermee gedaan.Jelle schreef:heeft iemand ervaring hiermee?
Misschien ook al iemand zijn raamband, want daar zou het perfect voor zijn.
Er zijn ook leuke kleurtjes als je eens een tijdje je velgen wilt blingen ofzo.
http://www.plastidip.co.uk/eStore/index ... ze&stage=1
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Dat is mijn oude werk gever ja de directeur had een discotheek in zwijndrecht. Het personeel daarvan werkt nu daar. Zij doen ook rallyspeedster schreef:Hier een link naar een bedrijf die het verkoopt. http://www.autosportcompany.nl/plasti-dip.html. Zij hebben ook goeie remblokken. Is een leuk en een heel mooi bedrijf om eens een keer langs te gaan.
en verkopen ook chassisen van de wrx volgens mij. En ze hebben een dynobank heb zelf een rondleiding door het hele pand gehad.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Bij Plastidip is ontvetten zeer belangrijk. Ik had mijn originele achtervelgen tijdelijk van een gouden laagje voorzien ... Enkele reis Oostenrijk door de regen was voldoende om de vellen erbij te hebben hangen. Wielen staan namelijk in de waxoil ... En dan houdt Plastidip niet.
En waarschijnlijk bedoelt de persoon die je gesproken hebt geen 2 of 3 spuitbussen, maar 2 of 3 blikken
En waarschijnlijk bedoelt de persoon die je gesproken hebt geen 2 of 3 spuitbussen, maar 2 of 3 blikken

S4 Avant
Inderdaad zelf de turbo spoiler en logo's met plastidip gespoten. Zit er goed op. Ik was laatst zelfs vergeten dat ik de spoiler gespoten had, met de hogedrukspuit alles schoonmaken. De plastidip bleed perfect zitten.
Denk dat een raamstijl ook prima moet lukken. Alleen oppassen met autowas. Je krijgt snel witte vlekken op de plastidip.
En inderdaad even goed ontvetten.
Overigens bij conrad gekocht, ze hadden toen alle t-ford kleuren, zwart dus.
Denk dat een raamstijl ook prima moet lukken. Alleen oppassen met autowas. Je krijgt snel witte vlekken op de plastidip.
En inderdaad even goed ontvetten.
Overigens bij conrad gekocht, ze hadden toen alle t-ford kleuren, zwart dus.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
importeur (JD customs) heeft ook een webshop, hier: http://plastidip.nl/plastidip-bestellen
Ik heb er een dashboard mee gespoten (zwart, met metallic effect). Werkt heel makkelijk en blijft goed zitten.
Ik heb er een dashboard mee gespoten (zwart, met metallic effect). Werkt heel makkelijk en blijft goed zitten.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Ja; kga mn raamlijst in mat zwart zetten.aKra schreef:Ik ken de eigenaar van JD Customs, misschien wilt hij mij wel een goede prijs geven als er mensen geïnteresseerd zijn in een inkoopactie?
@Weazle; je hebt je raam dus niet afgeplakt; maar je softtop toch?
Hoeveel spuitbussen had je nodig? 3-tal lagen?
3 tal lagen is te weinig 4-5 lagen softop eraf rubber afgeplakt
Raam met A4 papier afgeplakt rand van 4 cm overgehouden dit trek je als het hard is eraf na insnijden met een mesje. De rest wrijf je er wel af.
1 spuitbus a 20,- euro autosport company 8 euro verzenden.
En hiermee ga ik vanavond ook mijn tankdop matt zwart doen.
Nog genoeg over
1 ste laag heel dun
2 laag ook dun
3 laag middel
4 laag dik
5 laag dik
Klaar.
Raam met A4 papier afgeplakt rand van 4 cm overgehouden dit trek je als het hard is eraf na insnijden met een mesje. De rest wrijf je er wel af.
1 spuitbus a 20,- euro autosport company 8 euro verzenden.
En hiermee ga ik vanavond ook mijn tankdop matt zwart doen.
Nog genoeg over
1 ste laag heel dun
2 laag ook dun
3 laag middel
4 laag dik
5 laag dik
Klaar.
Laatst gewijzigd door Weazle op 21 nov 2012 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer: