eibach pro kit
eibach pro kit
te koop een setje verlagingsveren van -25 mm
zoals de titel zegt gaat het om de eibach pro kit voor de speedster
zoals de titel zegt gaat het om de eibach pro kit voor de speedster
- Bijlagen
-
- veren 1.jpg (103.03 KiB) 1571 keer bekeken
-
- veren 2.jpg (67.71 KiB) 1568 keer bekeken
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: eibach veren
Denk da er bij de ophanging van turbo en na geen verschil zit wel?Pipo schreef:Geschikt voor Turbo?
Prijs?
30/08/14 meet and greet.
- Pipo
Re: eibach veren
De bevestigingspunten zijn identiek van de NA en de Turbo. De veerdempers die er onder zitten zijn verschillend. Ik weet niet of de veerdiameter zelf verschiltgertje schreef:Denk da er bij de ophanging van turbo en na geen verschil zit wel?Pipo schreef:Geschikt voor Turbo?
Prijs?

Mijn vraag ontstond uit een observatie van de Eibach-site, waarop zij bij deze veren enkel als Opel-model de Speedster 2.2 vermelden, niet de Turbo.
Laatst gewijzigd door Pipo op 04 dec 2012 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
A thing of beauty is a joy forever!
- Pipo
Daar ben ik het niet met eens. Ik heb een persdocument van Opel over de NA en de Turbo opgedoken, en daarin wordt het tegendeel beweerd.Smiley schreef:Turbo is 10% zwaarder dan de NA, en was zachter ingesteld dan de NA.
Both NA and supercharged Speedsters use the same suspension with minor improvements for the Turbo. The spring and damper rates have been increased at the front and rear by 7% and 11% respectively to improve body control and high speed stability. The upgraded suspension doesn’t completely sacrifice comfort, though the ride is stiffer.
En bovenstaand komt ook overeen met mijn ervaring. De Turbo lijkt soms zachter afgeveerd in glooiingen of bochten door de inertie van zijn extra gewicht, maar bij potholes of speedbumps blijkt zijn hardere vering. Hij is zeker niet comfortabeler te rijden.
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Volgens de TUV ducumenten die bij de set geleverd worden (Teilegutachten), is de set bestemd voor de Opel Speedster.
Er wordt niet verwezen naar een bepaald motortype, wel staat de max. aslast vermeld,
- vooras max. 450 Kg.
- achteras max. 700 Kg.
Je hebt de Eibach 'Teilegutachten' in je mailbox zitten Ivo
Er wordt niet verwezen naar een bepaald motortype, wel staat de max. aslast vermeld,
- vooras max. 450 Kg.
- achteras max. 700 Kg.
Je hebt de Eibach 'Teilegutachten' in je mailbox zitten Ivo

Einfach nur ein nackter Sportler
-
- Lid
- Pipo
eibach veren
Hitman,
Ik begrijp niet dat je iets te koop stelt, maar weigert er bij te vermelden hoeveel het moet kosten:?:
Je hebt toch een idee hoeveel je er voor wilt?
Beleefdheidshalve had je tenminste kunnen antwoorden op mijn vraag naar een prijs ipv direct met een ander in onderhandeling te gaan. Wat is dat hier? De markt van Marrakech?
Nou ja, laat maar zitten
Ik begrijp niet dat je iets te koop stelt, maar weigert er bij te vermelden hoeveel het moet kosten:?:

Beleefdheidshalve had je tenminste kunnen antwoorden op mijn vraag naar een prijs ipv direct met een ander in onderhandeling te gaan. Wat is dat hier? De markt van Marrakech?

Nou ja, laat maar zitten

- Pipo
Hey, ik heb het letterlijk overgenomen, hé. Klachten moet je aan de betreffende redactie richtenSmiley schreef:Daarin is het woord supercharged een fout neem ik aan?
(ie ze bedoelen turbo?)

(maar met supercharged Speedster bedoelen ze inderdaad de Turbo)
Laatst gewijzigd door Pipo op 05 dec 2012 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.