Nielsvdk schreef:Ja inderdaad, is er trouwens een calculator voor de BPM online beschikbaar?
Opzich vind ik het namelijk niet erg om te importeren. Alleen ben ik bang over bv. de staat van de auto.... en garantie.
Die bpm calculator kun je vinden op www.vwe.nl Ja"" als je hem voor het eerst koopt wel. wat de garantie betreft, maakt het niet uit waar je de auto koopt. je hebt de eerste 2 jaar gewoon garantie.
heb je trouwens een Pb tje gestuurd.
Gefeliciteerd Niels!
Weer een speedster erbij (bij de club)
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Ook gelijk even de verplichte topics aflopen/aanvullen he (De speedster van...., Grahf zahl uit Duitsland, Welke kleur hebben wij)
Nielsvdk schreef:Ik heb hem gekocht bij een garage in Wierden, gister 400km gereden totaal. Maar het was elke KM waard!
Nu moet ik +/- 4 weken wachten voor RDW/kenteken
Ach ik heb een 306 cabrio en daarna moet boven de 100 de radio ook vol aan dus ik ben wel wat gewend.
Hi Niels
Ben er vanmorgen nog even geweest, In Wierden . Bedoel de bandenboer pal er naast.
ze wilden even het paneeltje opmeten ,waar de radio in komt.
Moest er zelf zijn voor de Kumho V70 banden, voor als deze versleten zijn.Want die bridgestone''s 540S die er nu op liggen ,zijn pas weer in januarie weer beschikbaar.