Bigbrake kit zonder circuitgebruik is zonde van je geld.
De remkracht is ongeveer even groot als de standaard 2 pots, alleen kun je langer door zonder oververhitting.
AP big brake kit 611pond
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Was ook wel de bedoeling, maar als mijn remschijven en blokken ook nou eens op zouden zijn zou het een serieuze besparing in het geheel zijn 
Had wel op Zandvoort veel last van oververhitting, ik kon maximaal 10-15 minuten rijden en dan was de koek op. Hield het maar op oude remvloeistof maar die was maar 6 maanden oud
(Overigens heb ik gelezen dat de standaard Ferodo DS2500 remblokken helemaal niet zo geweldig zijn. Dat er toch weer een advies ligt van Pagid blokken of Carbon Lorraine $$$).

Had wel op Zandvoort veel last van oververhitting, ik kon maximaal 10-15 minuten rijden en dan was de koek op. Hield het maar op oude remvloeistof maar die was maar 6 maanden oud

(Overigens heb ik gelezen dat de standaard Ferodo DS2500 remblokken helemaal niet zo geweldig zijn. Dat er toch weer een advies ligt van Pagid blokken of Carbon Lorraine $$$).
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Meer dan 300pk? Ik zeg hoog tijd voor een update van je ombouwtopic...Co'tje schreef:Met meer dan 300pk en een de ambitie om nog een aantal circuitdagen te rijden zie ik het wel zitten voor 611 pond....Smiley schreef:Bigbrake kit zonder circuitgebruik is zonde van je geld.
De remkracht is ongeveer even groot als de standaard 2 pots, alleen kun je langer door zonder oververhitting.