En idd, een GT 86 forum zal er binnenkort wel zijn in NL.
Ai speedster opgeruimdS. Gonzales schreef:Oh....dat is mooi, heb de Scangauge uit mijn vorige auto nu 'over'. Ik dacht eraan om hem op het forum te verkopen. Daar zal ik dan nog even mee wachten. In de Speedster heb ik afgelopen winter....hoewel 'afgelopen'o.a. Een olietemperatuurmeter ingebouwd. Schrikbarend hoe lang het duurt voor de olie een beetje op temperatuur komt.
Overigens zit in de GT86 0W-5 motrolieveel dunner kan toch niet zou je zeggen.
Haha.... nee hoor! Mijn vorige auto was een opgeleukte Aygo, ik was bij mijn dealer in Alkmaar voor een 45000 beurtje ( in juli wordt hij 3 jaar) en zag daar de GT86 in het 'echt' staan. Ondanks het afgeven van allerlei signalen vonden de verkopers mij kennelijk niet passen in het profiel van een serieuze GT86 rijder! Lees: Aygo beztter en leeftijd!Pascal schreef:Ai speedster opgeruimd
Wauw, goed verhaal!S. Gonzales schreef:Haha.... nee hoor! Mijn vorige auto was een opgeleukte Aygo, ik was bij mijn dealer in Alkmaar voor een 45000 beurtje ( in juli wordt hij 3 jaar) en zag daar de GT86 in het 'echt' staan. Ondanks het afgeven van allerlei signalen vonden de verkopers mij kennelijk niet passen in het profiel van een serieuze GT86 rijder! Lees: Aygo beztter en leeftijd!Pascal schreef:Ai speedster opgeruimd
Kennelijke conclusie van de afdeling verkoop: volledig negeren en vooral geen tijd aan besteden
Bij een dealer in Zuid Holland werd ik met open armen ontvangen en was de deal snel gesloten!