Nog een vraag mbt het alarm

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
hellspeedster
Actief lid

Nog een vraag mbt het alarm

Bericht door hellspeedster »

Hierbij richt ik mijn vraag specifiek aan de Turbo-rijders onder ons omdat ik niet zeker ben dat het alarm op dezelfde manier werkt als bij de 2.2.
Hier komt ze : Hoeveel keer moet het lampje op het dashboard knipperen wanneer men het alarm uitschakeld?Bij mij knippert het 5 maal,is dit normaal?

Mijn alarm gaat OOK spontaan af wanneer ik bij mij thuis aanbel(draatloze deurbel).Is hier al een oplossing voor gevonden?
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
jans
Giga lid Carbon

Re: Nog een vraag mbt het alarm

Bericht door jans »

hellspeedster schreef:Hierbij richt ik mijn vraag specifiek aan de Turbo-rijders onder ons omdat ik niet zeker ben dat het alarm op dezelfde manier werkt als bij de 2.2.
Hier komt ze : Hoeveel keer moet het lampje op het dashboard knipperen wanneer men het alarm uitschakeld?Bij mij knippert het 5 maal,is dit normaal?

Mijn alarm gaat OOK spontaan af wanneer ik bij mij thuis aanbel(draatloze deurbel).Is hier al een oplossing voor gevonden?
Heb zonet even gekeken, maar als ik het alarm uitschakel,knipperd er niks. Alleen als ik het inschakel knipperd ie 35 keer daarna is ie beveiligd.
Heb op die van mij centrale vergrendeling. misschien heeft dat er iets mee te maken. Heb met het alarm nooit geen problemen gehad.
hellspeedster
Actief lid

Bericht door hellspeedster »

jans schreef:
hellspeedster schreef:Hierbij richt ik mijn vraag specifiek aan de Turbo-rijders onder ons omdat ik niet zeker ben dat het alarm op dezelfde manier werkt als bij de 2.2.

Heb zonet even gekeken, maar als ik het alarm uitschakel,knipperd er niks. Alleen als ik het inschakel knipperd ie 35 keer daarna is ie beveiligd.
Heb op die van mij centrale vergrendeling. misschien heeft dat er iets mee te maken. Heb met het alarm nooit geen problemen gehad.
Jij hebt dan ook geen draadloze deurbel of wel?Nog nooit bij iemand op bezoek geweest waar men in de buurt een draadloze deurbel gebruikt?
Als je het alarm uitschakeld dan gaan je richtingsaanwijzers 1x knipperen,bij het inschakelen 2x.
Het lichtje op het dashboard dat ook aangaat wanneer je zou moeten schakelen knippert bij mij 5x bij het afzetten van het alarm.
Bij mijn vorige Speedster(2.2)ging het alarm ook af bij het aanbellen bij mij thuis.
EX-2.2 rijder nr : 945
EX-Turbo-rijder nr: 4440
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

hellspeedster schreef: Jij hebt dan ook geen draadloze deurbel of wel?Nog nooit bij iemand op bezoek geweest waar men in de buurt een draadloze deurbel gebruikt?
Als je het alarm uitschakeld dan gaan je richtingsaanwijzers 1x knipperen,bij het inschakelen 2x.
Het lichtje op het dashboard dat ook aangaat wanneer je zou moeten schakelen knippert bij mij 5x bij het afzetten van het alarm.
Bij mijn vorige Speedster(2.2)ging het alarm ook af bij het aanbellen bij mij thuis.
Jan gaat nooit ergens op visite ;)

Ik kan nu niet kijken hoe vaak hij knippert, staat nog bij de dealer, ga zo bellen wil hem vanmiddag terug, is vreselijk mooi weer en ben vrij 8)

Het alarm zijn ze ook mee bezig en hebben ze nu bij Opel.NL neer gelegd, dus als ik weet wat eraan gedaan kan worden dan hoor je het.

Bij mij gaat hij ook af op de deurbel, was bij de 2.2 ook inderdaad.
Ook reageerd de mijne op iemand anders zijn alarm :shock:
Plaats reactie