Das bij mij zo´n 200km als ik een beetje mijn best doe.stefan schreef:he maik..twee benzinetankjes he..

Das bij mij zo´n 200km als ik een beetje mijn best doe.stefan schreef:he maik..twee benzinetankjes he..
Ik was ook niet van plan om 1000km rustig aan te doen hoorExmantaa schreef:"Drive it like you stole it"...![]()
Maar serieus, daar hoeft weinig aan in te lopen hoor, want zuigerveren draaien normaal ook rond de zuigers. Beetje afwisselend rijden; even flink gassen en dan weer afremmen op de motor. Niet constant 1 toerental rijden, beetje op je temp letten en gewoon zorgen dat je mapping in orde is.
Heb je eigenlijk een wideband sensor?
Daar kom je nog wel achter.Maik schreef:Maar bij wat meer gas lijkt er toch nog wel wat gebrul bij te komen.
Als je nu meteen voor de TMAPsensor gaat Maik, heb ik wel een mooie basismapping voor je! Laden, loggen, (laten) checken, klaar!Maik schreef: Ik denk dat ik mij 1 tank een beetje in kan houden. Daarna maar eens een inleersessie doen met mijn small band lambda, geen wide band dus![]()
Ik ga eerst wel even een paar inleerruns tot 5000rpm doen ofzo, eens kijken hoe erg de nieuwe waardes van de oude gaan verschillen...
Oh ohExmantaa schreef:Hadden jullie geen 50lbs injectoren erin gezet?
Die 95 db lijkt wel haalbaar ja, maar ach, het klinkt wel lekker zo hoorSmiley schreef:Daar kom je nog wel achter.Maik schreef:Maar bij wat meer gas lijkt er toch nog wel wat gebrul bij te komen.
Schrijf je maar snel in bij gummen. Heb je een maand om je afr te fatsoeneren, en weet je gelijk of je dik over de 95 zit.
Dan heb je weer even om aan een DB oplossing te werken richting LOT CPZ in augustus.
Jaja, ben je gek ofzo! Ohw wacht, Belg ja, sorry, kan jij ook niets aan doenstefan schreef:maik..ske ge snapt er weer geen bal van he ...ik bedoel met 2 naftbakjes geraak je tot hier en dan rij ik dat ding wel effe voor je in![]()
Ik ben even klaar met klussen! Maar bedankt voor het aanbodS. Gonzales schreef:Herstel!
Sorry Maik, jij hebt andere injectors dus dat gaat helaas niet op!![]()
Manta79 en ik hebben beiden de #60 van Siemens en verder exact dezelfde setup, dat is wel zo makkelijk!
Succes met inleren!
Haha, maar even verbeterd...Maik schreef:
Ik ben even klaar met poetsen! Maar bedankt voor het aanbod![]()