moet er erg aan wennen, maar dat moest ik ook aan m'n eigen Speedy. Mis de luchthappers voor de achterwielen een beetje. Zouden ze iets mee moeten doen.
Dit is toch het type voor de Amerikaanse markt? Dan zullen ze wel veeeel te zwaar worden. Die gasten weten gewoon niet wat ze missen!!
mm... realiseer je wel dat je nu met een omgekatte Lotus rondtuft. Leuk zo'n Opel logo, maar de waarde ervan is in dit geval helemaal zero..
Als Opel met een opvolger komt van de Speedster die niet uit de Lotus fabriek komt vrees ik dat ze de oude, bekende weg inslaan: conventioneel chassis, blik etc. ZWAAR dus..
YvoTuk schreef:mm... realiseer je wel dat je nu met een omgekatte Lotus rondtuft. Leuk zo'n Opel logo, maar de waarde ervan is in dit geval helemaal zero..
Als Opel met een opvolger komt van de Speedster die niet uit de Lotus fabriek komt vrees ik dat ze de oude, bekende weg inslaan: conventioneel chassis, blik etc. ZWAAR dus..
YvoTuk schreef:mm... realiseer je wel dat je nu met een omgekatte Lotus rondtuft. Leuk zo'n Opel logo, maar de waarde ervan is in dit geval helemaal zero..
Yvo toch!
Nog een reden om een Speedster te kopen; ze zijn lekker goedkoop.