Contitech 5PK1285 SC riem
- S. Gonzales
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contitech 5PK1285 SC riem
Heb hier nog een ongebruikte riem voor een SC conversie of als reserveriem.
- Bijlagen
-
- foto(19).JPG (32.59 KiB) 1637 keer bekeken
-
- foto(18).JPG (32.85 KiB) 1638 keer bekeken
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: Contitech 5PK1285 SC riem
Gereserveerd! (alweer)
Was deze even vergeten, maar als je er nog even op wilt passen neem ik 'm bij een komende "Noordhollandse meeting" mee.
(PS; over die manifold hoor ik niets meer, dus als je daar een andere geïnteresseerde voor hebt...)

Was deze even vergeten, maar als je er nog even op wilt passen neem ik 'm bij een komende "Noordhollandse meeting" mee.
(PS; over die manifold hoor ik niets meer, dus als je daar een andere geïnteresseerde voor hebt...)
- S. Gonzales
Is goed Frank! Dan is de riem nu voor jou gereserveerd, moet je hem wel nog dit jaar afnemen!Exmantaa schreef:Gereserveerd! (alweer)![]()

Mocht de Italiaan zich nog melden.....tot op heden is de Laminova nog niet verkocht. Al vermoed ik dat er binnenkort nog wel een paar 2,2 NA'rs overstag gaan. Prettig om te weten dat een nieuwe Laminova intercooler dan per direct leverbaar is.

Wanneer er nog andere liefhebbers zijn voor zo'n ongebruikte riem.....? Denk dat Manta79 ook nog een ongebruikt exemplaar heeft liggen.
A je to!
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Stelletje prutsers die de verkeerde spullen bestellen.
Ik zal hier weer eens wat SC spullen te koop zetten om wat NA mensen over naar de streep te trekken, want de Belgen lopen straks nog voor qua snelle Speedy's...

Ik zal hier weer eens wat SC spullen te koop zetten om wat NA mensen over naar de streep te trekken, want de Belgen lopen straks nog voor qua snelle Speedy's...

- S. Gonzales
Dat heet "voortschrijdend inzicht"!Exmantaa schreef:Stelletje prutsers die de verkeerde spullen bestellen.![]()

A je to!
- Manta79
Yup heb hier ook nog een 5PK1285 en een 5PK1310 liggen ! 

"A je to !" #0047
- Piet
- Giga lid Carbon
Ik heb wel belangstelling maar Ik heb geen idee welke er bij mij opzit.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hier nog een 1285'je in de voorraad! Maar die is voor Stefan, dacht ik
Stefan, als je bij één van de andere hier dat ding wilt ophalen, omdat die meer in buurt zijn of dat je hun eerder ziet bv, vooral doen, die van mij vind altijd nog wel een nieuw baasje.

Stefan, als je bij één van de andere hier dat ding wilt ophalen, omdat die meer in buurt zijn of dat je hun eerder ziet bv, vooral doen, die van mij vind altijd nog wel een nieuw baasje.

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Piet, jij zal ook wel een 1285 hebben, maar heel zeker weet ik dat niet. Misschien heb jij wel een iets ander omloopwiel, aangezien jij een hele vroege SC conversie hebt (collectors item!).Piet schreef:Ik heb wel belangstelling maar Ik heb geen idee welke er bij mij opzit.

- Piet
- Giga lid Carbon
Maik, je weet dat mij alles stuk gaat. De oude rol heeft het een jaar geleden begeven.
Omdat dit knutsel werk van HITec was heb ik gelijk besloten om die nieuwe verkorte riem setup te nemen zoals jullie die hebben.
Ik weet dat de spullen van Courtenay afkomen. Ik denk dat ik een kleine pulley op de sc heb.
Bij mij staat er een grote 1 op de Supercharger.
Omdat dit knutsel werk van HITec was heb ik gelijk besloten om die nieuwe verkorte riem setup te nemen zoals jullie die hebben.
Ik weet dat de spullen van Courtenay afkomen. Ik denk dat ik een kleine pulley op de sc heb.
Bij mij staat er een grote 1 op de Supercharger.