Trackdays 2013 wie gaat waar?
Re: Trackdays 2013 wie gaat waar?
Om hoe laat moeten we op zolder zijn?
of krijgen we nog een planning
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Als het goed is heb je gisteren de info mail gekregen.frederic schreef:Om hoe laat moeten we op zolder zijn?
Zo niet, pm me effe je email adres, dan forward ik hem wel.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Vind het echt jammer dat ik vandaag niet kan komen kijken. Had vooral Vauxhall z'n speedster willen zien. (de rest ook natuurlijk he
) Maargoed er zullen nog wel dagen komen. Reden= mijn speedy wordt om half 2 gekeurd (dan blijf je wel thuis he
)
grtz en veel fun zonder brokken.

grtz en veel fun zonder brokken.
captain slow
Volgende keer zal ik toch even hoi zeggen tegen een aantal.
Wel behoorlijk wat rondjes gereden en mensen ontmoet dus dat zal de reden zijn geweest.
( Dat oranje Elise/Exige geval
)
Wel behoorlijk wat rondjes gereden en mensen ontmoet dus dat zal de reden zijn geweest.
( Dat oranje Elise/Exige geval

Show and shine is for Barbie and Ken.......
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Dit ding? 

- Bijlagen
-
- Oranje Elise/Exige geval?
- small PICT0058.JPG (169.9 KiB) 1266 keer bekeken
Ik was gisteren dus ook weer van de partij, (ik was degende met het rode t-shirt waar iedereen zijn hand naar opstak bij het uitrijden van de pit
)
Fijn dagje geweest, de zon deed goed, Vauxhall zijn speedy was mooi en snel helaas duurde de dag niet al te lang voor hem
. Verder geen noemenswaardige incidenten gezien. Om half 5 zelf nog even de speedster uitgelaten, mijn vrouw naast me gezet om te tonen dat het allemaal niet zo gevaarlijk is. Spijtig genoeg waren die rondjes niet helemaal ok, wegens een lek in het expantievat wou ik niet te hoog in toeren gaan en om de een of andere reden miste ik gigantisch veel grip achteraan, vooral in de eerste linker en rea. Op naar de volgende 26/06 spa!

Fijn dagje geweest, de zon deed goed, Vauxhall zijn speedy was mooi en snel helaas duurde de dag niet al te lang voor hem

Exmantaa : Ja die. Viel me niet tegen op re050a straatbandjes 
Rob : De eerste linker zijn er veel rond gegaan ook.

Rob : De eerste linker zijn er veel rond gegaan ook.
@ emiel, dat wel, maar allemaal zonder veel erg, maar 1tje die we terug hebben op het asfalt trekken.
-
Deze is ook nog aardig gelukt zo:
- Bijlagen
-
- small PICT0048.JPG (246.4 KiB) 1255 keer bekeken
Rob , klopt. Wel jammer al dat grind op het circuit, kunnen voorruiten niet zo goed tegen. Morgen maar weer naar carglass, hopen dat het nog te fixen is dit keer. Anders hebben we pech 
Exmantaa : mooie foto!

Exmantaa : mooie foto!
Zitten wat Speedsters in het filmpje, dus misschien wel leuk.
Een Rode en Gele
Een Zwarte en een blauwe S1 Elise.
Die zwarte, iemand enig idee wat erin zit ? zal wel een turbo zijn. Was niet bij te houden op het rechte stuk. Kon er wel naar toe rijden tot 2x toe, maar laatste keer had ik zoies van laat maar.
http://www.youtube.com/watch?v=W_Tb_6KkSh0
Een Rode en Gele
Die zwarte, iemand enig idee wat erin zit ? zal wel een turbo zijn. Was niet bij te houden op het rechte stuk. Kon er wel naar toe rijden tot 2x toe, maar laatste keer had ik zoies van laat maar.
-
Rood is Smiley, die gele ben ik en die rappe zwarte lijkt mij Speedster4fun. (Geen turbo, maar een flink gekieteld 2.0 SC blokje.
)
Geen problemen gehad met de geluidslimiet daar? In het begin zijn we alledrie black-flagged voor teveel dB's, dus rest van de dag op de 2 meetpunten maar steeds even liften. (Tot 4 minuten voor einde => 98,4 Db op de meter gezet...
)

Geen problemen gehad met de geluidslimiet daar? In het begin zijn we alledrie black-flagged voor teveel dB's, dus rest van de dag op de 2 meetpunten maar steeds even liften. (Tot 4 minuten voor einde => 98,4 Db op de meter gezet...

- gertje
in de zwarte of blauw zat ik bij in

Emiel schreef:Zitten wat Speedsters in het filmpje, dus misschien wel leuk.
Een Rode en Gele
30/08/14 meet and greet.
-
- Actief lid
Yep, die zwarte in het filmpje was ik.
Zeer tevreden over mijn eerste trackday, jammer dat de uitlaat teveel geluid maakt.
Ik had 's morgens al 98.7dB de rest van de dag is het dan gas liften op de meetpunten, worden de ronde tijden niet beter van.
Erg lastig om een SC stil genoeg te krijgen
Maar ik heb de smaak aardig te pakken, op naar de volgende trackday!.
Overigens hele mooie Exige Emiel.
Zeer tevreden over mijn eerste trackday, jammer dat de uitlaat teveel geluid maakt.
Ik had 's morgens al 98.7dB de rest van de dag is het dan gas liften op de meetpunten, worden de ronde tijden niet beter van.
Erg lastig om een SC stil genoeg te krijgen

Maar ik heb de smaak aardig te pakken, op naar de volgende trackday!.
Overigens hele mooie Exige Emiel.
- vauxhall
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik reed met die zwarte turbo, wit dakje (allee rijden??? misschien 15 rondjes gedaan)
had 92DB max
vorige keer in maart 98,8DB
had 92DB max
vorige keer in maart 98,8DB
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"