Ja, was beter in Zolder geweest.
Alken keuring geweest. Alles ging gewoon perfect totdat 1 persoon is beginnen te zeiken dat Eibach op de veren stond en zo is het spelleke begonnen. Ik geef dan natuurlijk niet af omdat ik weet dat ik gelijk heb ma da maakt het alleen ma erger.
Hier heb je in ieder geval fabrieksfoto's, waarin de gele billies en de blauwe rollbar helder in beeld komen, mochten ze daar voor open staan. http://www.youtube.com/watch?v=GL_VGDf0PUw
En anders een speedstermeeting bij die garagist zekers
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:
En anders een speedstermeeting bij die garagist zekers
Het enige wat de garagist dan kan constateren is dat er geen Speedster gelijk is. Wel een bizar systeem heeft België zeg, verbeterde aftermarket onderdelen afkeuren terwijl het OEM onderdeel bewezen slechter is. En helemaal achterlijk als in zo'n systeem niet langer duidelijk is wat origineel is. Succes Tibby!!
Het belastingklimaat is beter In Belgie en het weer is net zo slecht als bij ons,maar voor auto's blijf ik maar in Nederland.
Ik ga morgen met mijn Speedster en een Elise en een Spider de Moezelroete rijden, 3 dagen knallen en ik hoop niet in de regen.
Met grote dank aan : Jan the hitman voor het me laten bellen naar Opel
en voor mij zeer grote hulp: Patje die mij een attest doorstuurde van zijn speedster met de goedkeuring van de Eibach ophanging en waar de telefoonnummer opstond van de homologation manager van opel die ik suf gebeld heb.
en een zeeeeeeeeeeer vriendelijke vrouw van Opel Belgium die het zaakje afgerond heeft.
Dankzij deze club is dus het proces versneld geraakt
Toch gelukt... Wel zo fijn! Ik hoop dat je binnenkort eens naar Nederland komt voor een meeting, ik ben benieuwd. Praktisch gezien broertjes onze auto's