Werner
Thanks voor de reacties, 'kga hem inderdaad volgend jaar zo laten keuren... Lig er ni wakker van 'kvroeg het mij gewoon af, hij is zo al enkele jaren door de keuring geraakt en een keuring voor verkoop (of de vorige eigenaar had zeer goede connecties).
De vering zit wel helemaal onder het zand, vandaar misschien da ze het ni gezien hebben.
1 September ben 'k er normaal ook wel bij
De vering zit wel helemaal onder het zand, vandaar misschien da ze het ni gezien hebben.
1 September ben 'k er normaal ook wel bij
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Re: Werner
Nieuwe velgen geplaatst? Zag er goed uit
Zijn eerste zomerkuis was ook al gedaan precies

- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Mis je je speedster nog niet te veel?Racerke schreef:Nieuwe velgen geplaatst? Zag er goed uit![]()

Geen nieuwe velgen.... wel de oude laten powdercoaten, vorige eigenaar wist de stoepranden ni goe staan denk'k, ze zagen er echt verschrikkelijk uit.
Blij dat m'n speelgoed weer thuis staat na de vééééél te lange winter.
Blij dat m'n speelgoed weer thuis staat na de vééééél te lange winter.
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
Telkens ik de speedster van werner zie staan denk ik: ooit moet ik och nogeens eentje kopen als weekendwagen... Als dagelijkse wagen zou ik nietmeer doen, maar voor mooie ritjes in de zon des te meer 

Eerste keer naar de keuring geweest.... nen tweede keer ..........en nen derde keer, toen kreeg'k eindelijk een groen papierke.
m'n koplampen waren niet meer te best af te stellen wegens losse en afgebroken regelvijzen... heel wat geplak en geknutsel aan te pas gekomen om deze terug functioneel te krijgen.
Maar bij de eerste keuring hadden ze me een tuning-rapport voor mijn velgen aan m'n broek gelapt(en 'khad het pas gezien toen 'k thuiskwam).
Ik moest toch terug, dus wat uitleg gevraagd.... "Ah meneer, der staat VXR op de wieldekseltjes en das niet origineel van het europese vasteland, dus tuning"
Ikke : "das maar een stickerke zenne, dit zijn de originele velgen met de juiste maat banden erop"
Ze hebben het nogmaals gecontroleerd en moeten toegeven dat'k gelijk had...... tuning rapport verwijderd en m'n geld voor het tuningrapport teruggekregen(zeer correct afgehandeld dus).
Tis precies of ze met een vergrootglas zoeken om toch maar iets extra te kunnen aanrekenen, en als ge ni reageerd hebt ge het zitten.
Kennis bij deze mensen is toch zeer beperkt, de dingen waar ze wel iet op zouden kunnen zeggen zien ze niet
, das dan weer een voordeel natuurlijk.
Beter voor m'n lichten afgekeurd dan voor één van die andere dingen.
m'n koplampen waren niet meer te best af te stellen wegens losse en afgebroken regelvijzen... heel wat geplak en geknutsel aan te pas gekomen om deze terug functioneel te krijgen.
Maar bij de eerste keuring hadden ze me een tuning-rapport voor mijn velgen aan m'n broek gelapt(en 'khad het pas gezien toen 'k thuiskwam).
Ik moest toch terug, dus wat uitleg gevraagd.... "Ah meneer, der staat VXR op de wieldekseltjes en das niet origineel van het europese vasteland, dus tuning"

Ikke : "das maar een stickerke zenne, dit zijn de originele velgen met de juiste maat banden erop"
Ze hebben het nogmaals gecontroleerd en moeten toegeven dat'k gelijk had...... tuning rapport verwijderd en m'n geld voor het tuningrapport teruggekregen(zeer correct afgehandeld dus).
Tis precies of ze met een vergrootglas zoeken om toch maar iets extra te kunnen aanrekenen, en als ge ni reageerd hebt ge het zitten.
Kennis bij deze mensen is toch zeer beperkt, de dingen waar ze wel iet op zouden kunnen zeggen zien ze niet

Beter voor m'n lichten afgekeurd dan voor één van die andere dingen.
- Bijlagen
-
- velg.jpg (233.57 KiB) 5205 keer bekeken
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Allee, derde keer goeie keer dus...
Goed dat ge met die mods er toch door bent geraakt
Ge hebt altijd op de keuring van die keurders die zich nog moeten bewijzen.....
Goed dat ge met die mods er toch door bent geraakt

Ge hebt altijd op de keuring van die keurders die zich nog moeten bewijzen.....

Einfach nur ein nackter Sportler
Nee nee,zo ver heb'k het ni moeten zoeken.... hier in't Antwerpse kunnen ze da ooktibby schreef:Ook in Alken geweest zekergrtz

Wat mij stoort is dat zij er niet over communiceren.
Je stapt de keuring buiten niets vermoedend tot je een paar dagen later op je papieren leest dat je luchthappers tuning is !
Je stapt de keuring buiten niets vermoedend tot je een paar dagen later op je papieren leest dat je luchthappers tuning is !
- Racerke
- Actief lid
- Contacteer:
De Speedster terug verkopen?? De nrplaten eraf en koplamp eruit??
Neeeeee zéker ni, tijdens de wintermaanden(?) rij ik er toch ni mee,
dus platen binnensturen en verzekering stil da spaart weeral enkele eurokes uit.
Koplamp ben'k aan het herstellen... bevestigingsbusjes zijn afgebroken en hier en daar barsten.
Tis wel heel wa werk, ik ben de binnenkant met polyester aan het herstellen en het zichtbare zwart en grijs gedeelte wordt met folie gewrapped kleur "black brusshed" en "titanium brussched"
maar komt wel goe, de andere koplamp komt ook nog aan de beurt.
PS speedy gaat daar ni lang meer geparkeerd staan..... 'kheb een huis gekocht MET garage.....en das het eerste dat'k verhuis.
dus platen binnensturen en verzekering stil da spaart weeral enkele eurokes uit.
Koplamp ben'k aan het herstellen... bevestigingsbusjes zijn afgebroken en hier en daar barsten.
Tis wel heel wa werk, ik ben de binnenkant met polyester aan het herstellen en het zichtbare zwart en grijs gedeelte wordt met folie gewrapped kleur "black brusshed" en "titanium brussched"
maar komt wel goe, de andere koplamp komt ook nog aan de beurt.
PS speedy gaat daar ni lang meer geparkeerd staan..... 'kheb een huis gekocht MET garage.....en das het eerste dat'k verhuis.
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Amai Werner, Big Brother is watching you, ze houden u nogal in't oog man! 

Einfach nur ein nackter Sportler