jans schreef:Mijn vrouw moet er óók in kunnen rijden
En met 750 pk heb je nog wel eens wat kapot. Vandaar dat ik liever kies voor een betrouwbare motor.
jans
Het was ook maar een grap, ik vindt het al knap dat het nu allemaal heel blijft
Welnee, Er is er maar 1 die ermee rijd, De rest poets alleen
Helaas is tuning van de 2.2 iets gecompliceerder dan de Turbo. Maar daarom des te leuker als er resultaten geboekt worden (volledig NA wel te verstaan)
Het zal bij mij nog wel even duren, Maar dat er serieus getuned gaat worden is eigenlijk wel zeker.....
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
jans schreef:Vind dat er zo langzamerhand wel eens iets meer pk 's in die 2.2 moeten komen.Want de Turbo's lopen verder uit.
Vertel Jans, heb je er weer 0,1pk bij? heb je de aandrijfassen afgedraaid?
Je hebt het over turbo's, maar... wie behalve jij is hier nog meer poetserauto's aan het tunen?
jans schreef:Vind dat er zo langzamerhand wel eens iets meer pk 's in die 2.2 moeten komen.Want de Turbo's lopen verder uit.
Vertel Jans, heb je er weer 0,1pk bij? heb je de aandrijfassen afgedraaid?
Je hebt het over turbo's, maar... wie behalve jij is hier nog meer poetserauto's aan het tunen?
Iceman 245 pk. blue speedster is er mee bezig en de rest jut ik nog wel op.
Ik denk dat het gewoon handiger is om de simlies IN het forum te gebruiken en niet die erbuiten. Zijn veel sites die overbelast raken en dan krijg je kapotte plaatjes hier in het forum. Das een beetje jammer...