Fijn dat je ervan genoten hebt
Dit weekend veel snelweg gereden ermee (naar Hitmans mini meeting), 160 rijden en pedaal afdrukken word je nog steeds in de zetel gedrukt
nadeel= mijn rijbewijs zien te houden
grtz
Probleem dat ze open gaat tijdens acelleratie is verbeterd maar nog niet opgelost. Ik heb dus een sterkere veer nodig.
Deze klinkt beschaafder, niet zo luid als de Bailey.
Bij mij is de recirc valve afgesloten en ik heb dus een dumpvalve nodig om de druk uit het systeem te krijgen. M'n dumpvalve krijgt dus de volle laag te verwerken. Je kan de recirc valve in combinatie met een dumpvalve gebruiken, geen probleem.
Praten kan ik....voor de rest houd het op (blokje is niet gemaakt voor op circuit,het zou wel es POEF kunnen zeggen)
Jammer, ik had wel es willen komen maar moet werken aan de wagen (nieuwe koplampen opnieuw plaatsen want ze passen voor geen meter )
grtz
tibby schreef:Heb trouwens ook geen circuitervaring (met de wagen), dus dan ben je helemaal niks met zoveel pk als je niet kan rijden
Ik kan je zeker een circuitvaardigheidstraining aanraden!
Tempo ligt meestal laag en kan je je eigen grenzen en de grenzen van de auto beter leren kennen in een redelijk veilige omgeving!
Heb ik ook 5 jaar geleden gevolgd op Zandvoort.
Trouwens in augustus geloof ik dat er terug een georganiseerd wordt!
Zo'n auto is niet geschikt voor poetsers
Ik heb er zelfs nog schrik van op de openbare weg
er staat "op de parking" dwz sprintje langs het circuit
daar is heel veel plaats rondom
de mijne komt normaal met een trailer, niet meer op de openbare weg
volgende week haal ik hem af bij Klasen, weet ik ineens hoeveel vermogen hij levert.
vauxhall schreef:er staat "op de parking" dwz sprintje langs het circuit
daar is heel veel plaats rondom
de mijne komt normaal met een trailer, niet meer op de openbare weg
volgende week haal ik hem af bij Klasen, weet ik ineens hoeveel vermogen hij levert.
Ben benieuwd naar je setup.
Ik zou ook graag naar de 350 paarden willen gaan.
Maar ik vrees dat ik met een grotere turbo een enorm turbogat ga hebben en dus moet inboeten in driveability.
Momenteel heb ik de turbo van de Astra OPC en heb helemaal geen turbo gat.