@ Alain is graag gedaan hoor en zeker geen moeite.. ik dacht al even dat ik verkeerd gedraait had..
probeer het even of het helpt,anders maken we een langere bus he
alleen goed kijken bij hoge snelheid hoe die achterklep zich gaat gedragen,denk dat ze wat gaat trillen
stefan schreef:@ Alain is graag gedaan hoor en zeker geen moeite.. ik dacht al even dat ik verkeerd gedraait had..
probeer het even of het helpt,anders maken we een langere bus he
alleen goed kijken bij hoge snelheid hoe die achterklep zich gaat gedragen,denk dat ze wat gaat trillen
grtz stefan
Ik had ook schrik dat alles kapot zou trillen vooral aan de scharnieren dan maar de klep staat echt heel goed vast,
ik heb achteraan nog een extra steuntje voorzien
gemaakt uit isolatiemateriaal voor muren en vloeren.
Dat is toch het bewijs dat die flaporen van de Speedster Turbo enkel dienen voor de show!
Frisse Lucht kan er wel in maar kan dan nergens eruit.
Dus heeft het eigenlijk geen zin buiten de looks.
alain schreef:Dat is toch het bewijs dat die flaporen van de Speedster Turbo enkel dienen voor de show!
Daar kom je nu mee, heb ik afgelopen weekend liggen zagen in m'n Speedster...!!
is het misschien een optie om een ventilator onder het rooster in de motordeksel te monteren.
deze kun je laten aanzuigen voor koeling of laten afzuigen voor koeling.
grt Speedokus.
alain schreef:Dat is toch het bewijs dat die flaporen van de Speedster Turbo enkel dienen voor de show!
Het design voor de standaard turbo was prima.
Dat wij die dingen doortunen tot en met, en dan tegen allerlei design limitaties aanlopen voor die extra hitte die we genereren kun je ze niet echt aanrekenen he
Die engelse racers zagen niet voor niks gruwelijke gaten in de achterclams.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.