Jans, iets voor jou?:.
http://www.autoscout24.nl/dut/detail.as ... xoxqkh1xsa
HJ
Iets voor Jans?
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Iets voor Jans?
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Klopt alleen hoef je in de Lotus geen helm op. De ATOM is veel extremer. Hij staat nu ook in de GTO en de Top Gear van 2 maanden terug.linne150 schreef:Ik heb deze op de open dag in lochum gezien te gek wagentje.Ikwist niet van het bestaan af.heel bijzonder.Maar de ATOM is nog bijzonderderrerder.vr.grlinne150

Lotus Elise S2
haha zitten zelfs geen deuren inHendrik-Jan schreef:Klopt alleen hoef je in de Lotus geen helm op. De ATOM is veel extremer. Hij staat nu ook in de GTO en de Top Gear van 2 maanden terug.linne150 schreef:Ik heb deze op de open dag in lochum gezien te gek wagentje.Ikwist niet van het bestaan af.heel bijzonder.Maar de ATOM is nog bijzonderderrerder.vr.grlinne150

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ik heb begrepen dat jij heel lenig bent. Dus aanloopje nemen en JUMP!jans schreef:haha zitten zelfs geen deuren inHendrik-Jan schreef:Klopt alleen hoef je in de Lotus geen helm op. De ATOM is veel extremer. Hij staat nu ook in de GTO en de Top Gear van 2 maanden terug.linne150 schreef:Ik heb deze op de open dag in lochum gezien te gek wagentje.Ikwist niet van het bestaan af.heel bijzonder.Maar de ATOM is nog bijzonderderrerder.vr.grlinne150althans ze kunnen niet open.
Lotus Elise S2